Webinarium marketing nowym trendem w marketingu internetowym

Webinarium marketing to jeden z najnowszych trendów w marketingu internetowym. Wiele osób wykorzystuje już webinaria oraz spotkania live do budowania swojej marki, pozytywnego wizerunku w sieci czy pozyskiwania nowych klientów. Prowadzenie regularnych webinariów ma także inne korzyści i ogólnie nie jest trudnym sposobem promowania się. W tym tekście przedstawimy wszystkieCzytaj dalej…

Eko Marketing / Zielony Marketing

Eko Marketing staje się hitem ostatnich lat, a coraz większy nacisk na ekologię sprawia, że jest to doskonały pomysł na promowanie własnej marki. Duże marki już z powodzeniem wykorzystują tego typu promocje, a zielony marketing gości również coraz częściej w małych firmach, nowych markach czy u osób prywatnych, które chcąCzytaj dalej…

Inbound Marketing

Taktyka marketingowa, która polega na czekaniu na klienta, wydaje się na pierwszy rzut oka chybiona i wręcz bezsensowna. W rzeczywistości Inbound Marketing poprzez zaistnienie w różnych miejscach w internecie daje duże szanse na to, że to klienci nas odnajdą i samodzielnie przyjdą do naszej marki, sklepu czy firmy. Czym zatemCzytaj dalej…

Strony internetowe to obecnie nieodłączny element każdej strategii marketingowej, działań promocyjnych czy prowadzenia biznesu i projektu w sieci. Niezależnie od tego, w jakim celu prowadzimy nasz projekt, posiadanie takiej witryny jest wręcz obowiązkowe. Ogólnie istnieje kilka sposobów na jej stworzenie i uruchomienie, a jednym z najprostszych, najtańszych i dających wieleCzytaj dalej…

Personal Branding, czyli budowanie marki osobistej

Personal branding nie jest jeszcze szeroko wykorzystywany przez osoby prywatne, a trend budowania marki najczęściej widzimy na przykładzie dużych firm. Dzięki personal brandingowi swoją markę mogą budować jednak świadomie i skutecznie osoby prywatne, będące pracownikami lub twórcami. Zdecydowanie warto wykorzystać taką możliwość i czerpać z wiedzę świata marketingu. W dalszejCzytaj dalej…

Facebook Ads jest jednym z najpopularniejszych i najczęściej wykorzystywanych systemów reklamowych w internecie. Obok Google Ads czy innych systemów portali społecznościowych oferuje dostęp do ogromnej liczby osób, łatwy proces uruchamiania kampanii reklamowej oraz wiele innych korzyści. Sporo osób nigdy nie korzystało z tego systemu i podchodzi do niego z dystansemCzytaj dalej…

Określenie grupy docelowej przy uruchamianiu reklamy internetowej jest jednym z najważniejszych elementów tego procesu. To właśnie dzięki targetowaniu sprawiamy, że reklama trafia do odpowiednich osób, a osoby te korzystają z naszych usług. Targetowanie reklam nie jest jak sądzi wiele osób trudne, a wymaga jedynie chwili uwagi oraz skupienia. W dalszejCzytaj dalej…

Obecnie wszystkie liczące się systemy reklamowe jak np. Google Ads czy FB Ads umożliwiają targetowanie reklam i określenie konkretnej grupy odbiorców. Targetowanie może wydawać się na pierwszy rzut oka trudne czy nie zrozumiałe. W rzeczywistości istnieje kilka powodów, dla których systemy reklamowe stosują targetowanie reklam i dla których warto przeprowadzaćCzytaj dalej…

Reklama w social mediach np. na Facebooku czy Twitterze to jedna z najczęściej wybieranych opcji w marketingu internetowym. Bardzo często jednak wiele osób zastanawia się, czy warto z niej skorzystać przed pierwszym uruchomieniem kampanii oraz nie do końca wierzy we wszystkie zalety tego sposobu promowania się. Poniżej prezentujemy największe plusyCzytaj dalej…

Wizytówka firmy na Google Maps tak jak strona internetowa jest prezentowana w formie wyników wyszukiwania na liście po lewej stronie. Osoby wyszukajcie informacji na mapach Google, otrzymują zatem podobną listę z wizytówkami jak w tradycyjnej wyszukiwarce, która zawierać może nawet kilkanaście stron. Aby znajdować się wysoko na tej liście iCzytaj dalej…