Określenie grupy docelowej przy uruchamianiu reklamy internetowej jest jednym z najważniejszych elementów tego procesu. To właśnie dzięki targetowaniu sprawiamy, że reklama trafia do odpowiednich osób, a osoby te korzystają z naszych usług. Targetowanie reklam nie jest jak sądzi wiele osób trudne, a wymaga jedynie chwili uwagi oraz skupienia. W dalszejCzytaj dalej…

Obecnie wszystkie liczące się systemy reklamowe jak np. Google Ads czy FB Ads umożliwiają targetowanie reklam i określenie konkretnej grupy odbiorców. Targetowanie może wydawać się na pierwszy rzut oka trudne czy nie zrozumiałe. W rzeczywistości istnieje kilka powodów, dla których systemy reklamowe stosują targetowanie reklam i dla których warto przeprowadzaćCzytaj dalej…

Reklama w social mediach np. na Facebooku czy Twitterze to jedna z najczęściej wybieranych opcji w marketingu internetowym. Bardzo często jednak wiele osób zastanawia się, czy warto z niej skorzystać przed pierwszym uruchomieniem kampanii oraz nie do końca wierzy we wszystkie zalety tego sposobu promowania się. Poniżej prezentujemy największe plusyCzytaj dalej…

Wizytówka firmy na Google Maps tak jak strona internetowa jest prezentowana w formie wyników wyszukiwania na liście po lewej stronie. Osoby wyszukajcie informacji na mapach Google, otrzymują zatem podobną listę z wizytówkami jak w tradycyjnej wyszukiwarce, która zawierać może nawet kilkanaście stron. Aby znajdować się wysoko na tej liście iCzytaj dalej…

Wirtualny spacer 360 stopni po firmie, który umieszczamy na wizytówce Google Maps, jest niezwykle ciekawym materiałem interaktywnym. Oprócz tego, że zwiększa on pozycjonowanie naszej wizytówki przez Google na mapach, pomaga podejmować pozytywne decyzje zakupowe klientom oraz wpływa na wizerunek naszej firmy. W tym tekście przedstawimy wszystkie najważniejsze informacje oraz zagadnieniaCzytaj dalej…

Prowadzenie biznesu – szczególnie stacjonarnego często wymaga od nas kontaktowania się z innymi przedsiębiorcami czy osobami z danej branży. Dzięki temu możemy odpowiednio kierować swoim biznesem oraz uzyskiwać wiele cennych informacji. Często jednak ilość takich osób w świecie rzeczywistym jest ograniczona. Z pomocą w nawiązywaniu biznesowych kontaktów przychodzi internet, wCzytaj dalej…

Prowadzenie biznesu stacjonarnego to bardzo wymagające zajęcie. Jednym z największych zadań, jakie stoi przed jego właścicielem to pozyskiwanie klientów. Bardzo dobrym sposobem jest wejście do internetu i pozyskiwanie ich właśnie w sieci. Wbrew pozorom w taki sposób możemy pozyskać wielu nowych klientów i robić to w bardziej skuteczny oraz komfortowyCzytaj dalej…

Marketing internetowy jest niezwykle skutecznym narzędziem do pozyskiwania nowych klientów czy zwiększenia sprzedaży. Ma on również zastosowanie, gdy nasz biznes prowadzimy lokalnie, np. mając sklep z odzieżą czy kawiarnię. Wiele osób zastanawia się, czy marketing internetowy jest skuteczny przy lokalnym biznesie oraz jakie istnieją opcje, możliwości czy rozwiązania jego zastosowania.Czytaj dalej…

Real-time marketing przez wielu specjalistów uważany jest za jeden z najbardziej przyciągających i skutecznych sposobów promowania marki w sieci. Choć marketing czasu rzeczywistego jest nieco skomplikowany, wymaga odpowiedniego wykonania oraz wyczucia czasu — jest możliwy do przeprowadzenia przez każdą osobę i markę. Zwracając jednak uwagę na kilka elementów, będziemy mogliCzytaj dalej…

Redakcja magazynu „1to1” zadała kilku ekspertom pytanie o przydatność dla współczesnego marketera ugruntowanego w tradycji marketingowej modelu marketing mix oraz o ewentualne substytuty klasycznych 4P (produkt, cena, dystrybucja i promocja), które odpowiadałyby wyzwaniom nowych czasów. Większość uczestników tej dyskusji zgodnie przyznaje, iż praktykowane przez marketerów 4P nie przystają do nowejCzytaj dalej…