Personal Branding, czyli budowanie marki osobistej

Personal branding nie jest jeszcze szeroko wykorzystywany przez osoby prywatne, a trend budowania marki najczęściej widzimy na przykładzie dużych firm. Dzięki personal brandingowi swoją markę mogą budować jednak świadomie i skutecznie osoby prywatne, będące pracownikami lub twórcami. Zdecydowanie warto wykorzystać taką możliwość i czerpać z wiedzę świata marketingu. W dalszejCzytaj dalej…

Moc reklamowa osób znanych i rozpoznawalnych – np. celebrytów w marketingu internetowym jest niezwykle ogromna. W sieci swoje kanały prowadzą zarówno osoby rozpoznawalne, celebryci, ale też i youtuberzy czy osoby znane jedynie z sieci przez daną grupę odbiorców. Jednym z najpopularniejszych trendów marketingu internetowego ostatnich lat jest wykorzystywanie właśnie takichCzytaj dalej…

Influencer marketing to jedna z mocniej rozwijającej się w ostatnich latach gałęzi marketingu, korzystają z tego narzedzia także PR-owcy. Po wsparcie do twórców zwracają się nie tylko marki komercyjne (od tych globalnych np. Coca-Cola, po mniejsze lokalne np. restauracje i zakłady usługowe), ale też stowarzyszenia, fundacje instytucje pożytku publicznego (np.Czytaj dalej…