Praca zdalna to w czasach pandemii koronawirusa zupełnie nowe doświadczenie dla wielu organizacji. Jednakże, jak wynika z raportu firmy Buffer, już 1 na 3 firmy działa w ten sposób na co dzień, niezależnie od zaleceń epidemiologów, a aż 98 proc. pracowników chce pracować z domu. Istnieje szereg narzędzi cyfrowych, któreCzytaj dalej…

Personal Branding, czyli budowanie marki osobistej

Personal branding nie jest jeszcze szeroko wykorzystywany przez osoby prywatne, a trend budowania marki najczęściej widzimy na przykładzie dużych firm. Dzięki personal brandingowi swoją markę mogą budować jednak świadomie i skutecznie osoby prywatne, będące pracownikami lub twórcami. Zdecydowanie warto wykorzystać taką możliwość i czerpać z wiedzę świata marketingu. W dalszejCzytaj dalej…

Marketing wirusowy bez wątpienia jest efektowną formą marketingu internetowego. Jeśli zostanie przeprowadzony odpowiednio, może zagwarantować reklamowanej marce rozgłos, popularność i napływ wielu nowych klientów. Viral marketing nie jest jednak prosty do przeprowadzenia, a jego wykonanie powinno odbywać się zgodnie z kilkoma ogólnymi zasadami. W dalszej części odpowiadamy na wszystkie pytaniaCzytaj dalej…

Real-time marketing przez wielu specjalistów uważany jest za jeden z najbardziej przyciągających i skutecznych sposobów promowania marki w sieci. Choć marketing czasu rzeczywistego jest nieco skomplikowany, wymaga odpowiedniego wykonania oraz wyczucia czasu — jest możliwy do przeprowadzenia przez każdą osobę i markę. Zwracając jednak uwagę na kilka elementów, będziemy mogliCzytaj dalej…

Real-time marketing to jedna ze skuteczniejszych i budzących wiele zainteresowania internetowych strategii reklamowych. Wykorzystywanie głośnego wydarzenia ze świata rzeczywistego do reklamowania się w sieci jest niezwykle pozytywnie odbierane przez internautów, a same marki chętnie korzystają z tego typu reklamy. Świadczyć o tym może fakt przeprowadzenia wielu takich kampanii, w którychCzytaj dalej…

Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając swoją pozycję w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce i otwierając się na nowe grupy klientów. Od lutego nowym brand hero jednego z ubezpieczeniowych liderów będzie SuperCUK – bohaterka z supermocami. Wraz z powołaniem tej postaci rusza ogólnopolska kampania reklamowa w TV, internecieCzytaj dalej…