Telefon służbowy

Płynny przepływ informacji dla wielu przedsiębiorców stanowi jeden z najważniejszych czynników decydujących o sprawnym działaniu firmy na każdym jej szczeblu. Jest to nie do osiągnięcia bez dobrej jakości telefonu firmowego, w który powinien być zaopatrzony każdy pracownik. Wybór smartfona służbowego może stanowi większe wyzwanie niż zakup urządzenia na użytek prywatny.Czytaj dalej…

Wiadomości push, które zostały wysłane omyłkowo 5 sierpnia br. poprzez aplikację bankowości mobilnej mBanku z treścią „ęśąćż”, szybko zamieniły się w internetowe memy. Po tygodniu materiałów zawierających nazwę banku wraz z informacjami o wpadkowych powiadomieniach było w mediach już ponad 1 tys., o łącznym zasięgu 5,62 mln potencjalnych kontaktów iCzytaj dalej…

Niektóre historie ludzi, wychodzą daleko poza statystyczne pojęcie kreatywności i wytrwałości. Pan Grzegorz, już na samym początku pandemii zderzył się z bolesnym ciosem. Prowadził szkolenia stacjonarne w zakresie pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google. Był zmuszony wszystkie odwołać już w pierwszych dniach kryzysu. Jednak to, do czego był zdolny i coCzytaj dalej…

Marketing dzięki Iphone

Firmy Apple nikomu nie trzeba przedstawiać – każdy świadomy konsument bez trudu potrafi rozpoznać charakterystyczne logo nadgryzionego jabłka. Amerykańska marka na swój niebywały sukces pracuje od kilkudziesięciu lat i z każdym kolejnym rokiem umacnia swoją pozycję na rynku nowoczesnych technologii. Ogromna popularność urządzeń Apple to zasługa nie tylko autorskich innowacji,Czytaj dalej…

Praca zdalna to w czasach pandemii koronawirusa zupełnie nowe doświadczenie dla wielu organizacji. Jednakże, jak wynika z raportu firmy Buffer, już 1 na 3 firmy działa w ten sposób na co dzień, niezależnie od zaleceń epidemiologów, a aż 98 proc. pracowników chce pracować z domu. Istnieje szereg narzędzi cyfrowych, któreCzytaj dalej…

Personal Branding, czyli budowanie marki osobistej

Personal branding nie jest jeszcze szeroko wykorzystywany przez osoby prywatne, a trend budowania marki najczęściej widzimy na przykładzie dużych firm. Dzięki personal brandingowi swoją markę mogą budować jednak świadomie i skutecznie osoby prywatne, będące pracownikami lub twórcami. Zdecydowanie warto wykorzystać taką możliwość i czerpać z wiedzę świata marketingu. W dalszejCzytaj dalej…

Marketing wirusowy bez wątpienia jest efektowną formą marketingu internetowego. Jeśli zostanie przeprowadzony odpowiednio, może zagwarantować reklamowanej marce rozgłos, popularność i napływ wielu nowych klientów. Viral marketing nie jest jednak prosty do przeprowadzenia, a jego wykonanie powinno odbywać się zgodnie z kilkoma ogólnymi zasadami. W dalszej części odpowiadamy na wszystkie pytaniaCzytaj dalej…