Fora dla marketerów kipią od komentarzy i wymiany informacji – spadki na giełdzie i spadki w SEO – pisze Adam. Dla szkoleń offline i restauracji – reklamy wstrzymane – dodaje Tomasz. Wszyscy zauważają spadki oglądalności. Gdy w środę 11 marca ogłoszono, że zajęcia w szkole zostaną odwołane od następnego tygodnia,Czytaj dalej…

Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? Zapraszamy do zapoznania się z case study kampanii trade marketingowej mat treningowych dla szczeniąt.Czytaj dalej…

Branża B2B nie jest zwolniona z obecności w sieci i mediach społecznościowych. Zobaczcie jak wdrożyliśmy firmę Lean-Tech do obecności w sieci i mediach społecznościowych. Zwykle firmy B2B nie rozpoczynają działań w sieci, bo “tam nie ma naszych klientów”. Owszem są i warto się im pokazać aby zauważyli markę.Czytaj dalej…

Jak stworzyć angażującą, wciągającą i autentyczną relację z odbiorcami na Instagramie? Jak przełożyć insighty na mocną strategię w branży parentingowej? I w końcu jak przegonić konkurencję w niespełna 4 miesiące? Powstało nowe miejsce w sieci stworzone dla rodziców – pełne zrozumienia, porad, wartościowego contentu i niezwykłych kreacji. OX Media wdrażaCzytaj dalej…

Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn dobiegły końca. Polacy wrócili z Turynu ze złotymi medalami, a przez media społecznościowe oraz media tradycyjne przetoczyła się dyskusja na temat tego, który sport jest ulubionym sportem Polaków i dlaczego jest to piłka nożna, choć w tej dyscyplinie na poziomie międzynarodowym trudno o jakiekolwiekCzytaj dalej…