Reklama na Facebooku to bardzo często używana opcja promocyjna. Wiele firm i marek – nawet tych globalnych używa Facebooka do wyświetlania reklam jego użytkownikom. Sporo osób nigdy jednak nie korzystało z takiej opcji i ma pewne obawy. Sam proces uruchamiania swojej pierwszej reklamy nie jest trudny, skomplikowany i wymaga tylkoCzytaj dalej…

Prowadzenie konta na portalu społecznościowym np. prywatnego czy konta marki z pewnością jest wymagającym zajęciem. Oprócz poprawnego jego stworzenia i prowadzenia bardzo często nasz profil niknie w wielu podobnych, a my nie mamy pomysłu na to, jak wyróżnić się wśród “ tłumu” profili konkurencyjnych. W rzeczywistości istnieje kilka sposobów naCzytaj dalej…

Gdy prowadzimy profil marki lub swój profil na Facebooku, jedną z najtrudniejszych rzeczy jest zdobywanie lajków. Sztuka ta wymaga stworzenia ciekawego postu i zaciekawienia odbiorcy. Nie jest to jednak jedyny sposób na zdobywanie polubień naszego materiału czy profilu a jeden z wielu. Poniżej prezentujemy najciekawsze sposoby zdobywania lajków na FacebookuCzytaj dalej…

Angażowanie fanów to jedna z najważniejszych kwestii, o jakie powinniśmy zadbać, prowadząc konto marki. Ruch na profilu oraz aktywni fani gwarantują polecanie naszej marki, oraz powracanie do naszej firmy np. na kolejne zakupy. Aby odnosić wszystkie korzyści związane z aktywnością użytkowników, warto zaangażować ich na różne sposoby. W tym tekścieCzytaj dalej…

Prowadząc konto marki w social mediach, możemy być narażeni na negatywne komentarze, nieprzychylne wpisy czy niepochlebne opinie. Jest to sytuacja bardzo częsta, która z pewnością nie jest przyjemna i komfortowa. Czasami możemy również być atakowani celowo, co jest jeszcze trudniejszą sytuacją. W tym tekście przedstawiamy różne sposoby radzenia sobie zCzytaj dalej…

Facebook Ads jest jednym z najpopularniejszych i najczęściej wykorzystywanych systemów reklamowych w internecie. Obok Google Ads czy innych systemów portali społecznościowych oferuje dostęp do ogromnej liczby osób, łatwy proces uruchamiania kampanii reklamowej oraz wiele innych korzyści. Sporo osób nigdy nie korzystało z tego systemu i podchodzi do niego z dystansemCzytaj dalej…

Prowadzenie konta marki w social mediach to obecnie obowiązkowy element marketingu internetowego. Bardzo często jednak prowadzenie takiego profilu budzi w nas wiele wątpliwości i obaw. Ogólnie nie jest to sztuka trudna i możemy wykonywać ją samodzielnie. Aby prowadzenie takiego konta było skuteczne i komfortowe warto kierować się jedynie kilkoma wskazówkamiCzytaj dalej…

Reklama w social mediach np. na Facebooku czy Twitterze to jedna z najczęściej wybieranych opcji w marketingu internetowym. Bardzo często jednak wiele osób zastanawia się, czy warto z niej skorzystać przed pierwszym uruchomieniem kampanii oraz nie do końca wierzy we wszystkie zalety tego sposobu promowania się. Poniżej prezentujemy największe plusyCzytaj dalej…

Remarketing to niezwykle skuteczna strategia marketingowa. Wyświetlanie reklam osobom, które odwiedziły naszą witrynę pomaga w sprzedaży usług czy przywiązywaniu klienta do marki. Facebook – o czym nie wie wiele osób, również umożliwia emitowanie reklam w systemie FB Ads tylko osobom, które odwiedziły naszą witrynę lub stronę na portalu i dajeCzytaj dalej…