Wirtualny spacer 360 stopni po firmie, który umieszczamy na wizytówce Google Maps, jest niezwykle ciekawym materiałem interaktywnym. Oprócz tego, że zwiększa on pozycjonowanie naszej wizytówki przez Google na mapach, pomaga podejmować pozytywne decyzje zakupowe klientom oraz wpływa na wizerunek naszej firmy. W tym tekście przedstawimy wszystkie najważniejsze informacje oraz zagadnieniaCzytaj dalej…

Prowadzenie biznesu – szczególnie stacjonarnego często wymaga od nas kontaktowania się z innymi przedsiębiorcami czy osobami z danej branży. Dzięki temu możemy odpowiednio kierować swoim biznesem oraz uzyskiwać wiele cennych informacji. Często jednak ilość takich osób w świecie rzeczywistym jest ograniczona. Z pomocą w nawiązywaniu biznesowych kontaktów przychodzi internet, wCzytaj dalej…

Prowadzenie biznesu stacjonarnego to bardzo wymagające zajęcie. Jednym z największych zadań, jakie stoi przed jego właścicielem to pozyskiwanie klientów. Bardzo dobrym sposobem jest wejście do internetu i pozyskiwanie ich właśnie w sieci. Wbrew pozorom w taki sposób możemy pozyskać wielu nowych klientów i robić to w bardziej skuteczny oraz komfortowyCzytaj dalej…

Marketing internetowy jest niezwykle skutecznym narzędziem do pozyskiwania nowych klientów czy zwiększenia sprzedaży. Ma on również zastosowanie, gdy nasz biznes prowadzimy lokalnie, np. mając sklep z odzieżą czy kawiarnię. Wiele osób zastanawia się, czy marketing internetowy jest skuteczny przy lokalnym biznesie oraz jakie istnieją opcje, możliwości czy rozwiązania jego zastosowania.Czytaj dalej…

Real-time marketing przez wielu specjalistów uważany jest za jeden z najbardziej przyciągających i skutecznych sposobów promowania marki w sieci. Choć marketing czasu rzeczywistego jest nieco skomplikowany, wymaga odpowiedniego wykonania oraz wyczucia czasu — jest możliwy do przeprowadzenia przez każdą osobę i markę. Zwracając jednak uwagę na kilka elementów, będziemy mogliCzytaj dalej…

Redakcja magazynu „1to1” zadała kilku ekspertom pytanie o przydatność dla współczesnego marketera ugruntowanego w tradycji marketingowej modelu marketing mix oraz o ewentualne substytuty klasycznych 4P (produkt, cena, dystrybucja i promocja), które odpowiadałyby wyzwaniom nowych czasów. Większość uczestników tej dyskusji zgodnie przyznaje, iż praktykowane przez marketerów 4P nie przystają do nowejCzytaj dalej…