Prowadzenie biznesu stacjonarnego to bardzo wymagające zajęcie. Jednym z największych zadań, jakie stoi przed jego właścicielem to pozyskiwanie klientów. Bardzo dobrym sposobem jest wejście do internetu i pozyskiwanie ich właśnie w sieci. Wbrew pozorom w taki sposób możemy pozyskać wielu nowych klientów i robić to w bardziej skuteczny oraz komfortowyCzytaj dalej…

Marketing internetowy jest niezwykle skutecznym narzędziem do pozyskiwania nowych klientów czy zwiększenia sprzedaży. Ma on również zastosowanie, gdy nasz biznes prowadzimy lokalnie, np. mając sklep z odzieżą czy kawiarnię. Wiele osób zastanawia się, czy marketing internetowy jest skuteczny przy lokalnym biznesie oraz jakie istnieją opcje, możliwości czy rozwiązania jego zastosowania.Czytaj dalej…

Real-time marketing przez wielu specjalistów uważany jest za jeden z najbardziej przyciągających i skutecznych sposobów promowania marki w sieci. Choć marketing czasu rzeczywistego jest nieco skomplikowany, wymaga odpowiedniego wykonania oraz wyczucia czasu — jest możliwy do przeprowadzenia przez każdą osobę i markę. Zwracając jednak uwagę na kilka elementów, będziemy mogliCzytaj dalej…

Redakcja magazynu „1to1” zadała kilku ekspertom pytanie o przydatność dla współczesnego marketera ugruntowanego w tradycji marketingowej modelu marketing mix oraz o ewentualne substytuty klasycznych 4P (produkt, cena, dystrybucja i promocja), które odpowiadałyby wyzwaniom nowych czasów. Większość uczestników tej dyskusji zgodnie przyznaje, iż praktykowane przez marketerów 4P nie przystają do nowejCzytaj dalej…