Gdy zlecamy pozycjonowanie naszej witryny internetowej, najczęściej chcemy, aby znalazła się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania i zapewniała nam regularny przypływ nowych klientów. Wraz z rozpoczęciem pozycjonowania mamy pewne obawy i wątpliwości, czy dana agencja seo wywiąże się ze swojego zadania oraz, czy skutki pozycjonowania będą zadowalające. Istnieje jednakCzytaj dalej…

Google Voice Search, choć jest już obecne pewien czas i wiele osób korzysta z wyszukiwania głosowego – w dalszym ciągu mało popularna jest metoda pozycjonowania pod wyszukiwanie głosowe. Obecnie jednak wiele marek czy agencji zauważyło liczne korzyści, jakie płyną z pozycjonowania pod GVS i optymalizują witrynę również pod tym kątem.Czytaj dalej…

Google to miejsce w sieci gdzie możemy promować się i reklamować. Ten potentat nie oferuje jednak tylko promocji poprzez płatne wyniki wyszukiwania, a daje możliwości reklamowania się na YouTube, innych serwisach www czy poprzez pozycjonowanie. Dzięki tym czterem sposobom promocji w Google możemy kompleksowo reklamować swoją markę lub produkt iCzytaj dalej…

Remarketing Google Ads - wyświetlaj reklamy w Google

Remarketing w Google to jedna z ciekawszych opcji, gdy korzystamy z promocji tego giganta IT. Jeśli wyświetlamy reklamy jako banery graficzne, filmiki na YouTube czy płatne wyniki wyszukiwania możemy wyświetlać je tylko osobom, które odwiedziły już naszą stronę internetową. Remarketing jest też ogólnie skutecznym sposobem promocji, który posiada wiele plusów.Czytaj dalej…

Określenie grupy docelowej przy uruchamianiu reklamy internetowej jest jednym z najważniejszych elementów tego procesu. To właśnie dzięki targetowaniu sprawiamy, że reklama trafia do odpowiednich osób, a osoby te korzystają z naszych usług. Targetowanie reklam nie jest jak sądzi wiele osób trudne, a wymaga jedynie chwili uwagi oraz skupienia. W dalszejCzytaj dalej…

Obecnie wszystkie liczące się systemy reklamowe jak np. Google Ads czy FB Ads umożliwiają targetowanie reklam i określenie konkretnej grupy odbiorców. Targetowanie może wydawać się na pierwszy rzut oka trudne czy nie zrozumiałe. W rzeczywistości istnieje kilka powodów, dla których systemy reklamowe stosują targetowanie reklam i dla których warto przeprowadzaćCzytaj dalej…

Poznaj te typy fraz i używaj ich świadomie! Pisząc teksty seo lub wybierając frazy do umieszczenia na naszej witrynie, pod którymi chcemy być widoczni w sieci, przeważnie nie wybieramy fraz pod kątem ich typów. W rzeczywistości istnieje jednak pięć głównych typów fraz, które charakteryzują się innymi walorami, różnią się odCzytaj dalej…

Agencje zajmujące się marketingiem czy różnego rodzaju promocją marki, przeważnie umieszczamy pod nazwą agencji marketingowej — lub używamy kilku nazw zamiennie. W rzeczywistości istnieją trzy główne typy agencji, które działają w inny sposób, oferują inne usługi i zajmują się promowaniem marki w nieco inny sposób. Nawet jeśli mogą oferować pewneCzytaj dalej…

Agencje SEO to jedne z najpopularniejszych agencji rynku. Głównie zajmują się różnymi postaciami pozycjonowania i dzięki temu zyskały aż taką popularność. Wiele agencji seo obecnie wprowadza jednak nowe usługi, dzięki którym może oferować bardziej kompleksową ofertę dla swoich klientów, którzy w większości oprócz pozycjonowania korzystają też z marketingu internetowego. ZatemCzytaj dalej…

Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje o audytach stron www. Audyt stron internetowych jest jednym z przydatniejszych narzędzi w celu optymalizacji swojej strony i wykorzystywaniu potencjału witryny. Dzięki niemu możemy poznać wszystkie aktualne dane o witrynie oraz odpowiednio reagować czy naprawiać te elementy, które wymagają korekty. Choć audyt stron jest niezwykle korzystnyCzytaj dalej…