Członkowie zespołu pracują płynniej i efektywniej, lepiej wykorzystują dostępne narzędzia, a także są bardziej zadowoleni ze swojej pracy – User Experience w miejscu pracy ma sens. Podnoszenie jakości doświadczeń pracowników jest możliwe m.in. dzięki zbieraniu informacji zwrotnych bezpośrednio od samych zatrudnionych. Jak to zrobić? Jakie jeszcze korzyści niesie ze sobąCzytaj dalej…

Posiadanie małego budżetu reklamowego lub jego brak to bardzo częsty problem osób czy marek, które chcą promować się w internecie. Często jest to też powodem odkładania rozpoczęcia promocji i marnowania potencjału reklamowego. Marketing internetowy posiada jednak wiele różnych alternatywnych sposobów np. względem kosztownych kampanii reklamowych w stylu influencer marketingu czyCzytaj dalej…

Sprawdź takie sposoby jak reklamy internetowe, materiały sponsorowane, pozycjonowanie czy zwiększenie widoczności marki! Reklama internetowa to obecnie jeden z najpopularniejszych sposobów promowania swojej marki. Posiada ona wiele korzyści takich jak możliwość targetowania reklamy, atrakcyjne koszty czy łatwość uruchomienia. W sieci istnieje jednak wiele różnych sposobów promowania produktów i usług. KażdyCzytaj dalej…

Korzystając z usług agencji marketingowej, bardzo często bazujemy na rozmowie czy ustaleniach ustnych. Choć jest to wygodne, może spowodować wiele nieprzewidzianych i niekorzystnych dla nas sytuacji. Zlecając prace agencji marketingowej niezależnie od szczegółów, warto przygotować brief – nawet w prostej formie i przekazać go wraz ze zleceniem jako podsumowanie kontaktówCzytaj dalej…

Agencje marketingowe to bardzo popularne i często wykorzystywane agencje na rynku. Oferują one bardzo szeroki i zakres promocji — szczególnie tej internetowej oraz pomagają tworzyć strategie marketingowe czy służą doradztwem przy promowaniu marki. Bardzo często jednak decydując się na skorzystanie z takiej pomocy, nie wiemy do końca, jaką agencję wybraćCzytaj dalej…

Webinarium marketing nowym trendem w marketingu internetowym

Webinarium marketing to jeden z najnowszych trendów w marketingu internetowym. Wiele osób wykorzystuje już webinaria oraz spotkania live do budowania swojej marki, pozytywnego wizerunku w sieci czy pozyskiwania nowych klientów. Prowadzenie regularnych webinariów ma także inne korzyści i ogólnie nie jest trudnym sposobem promowania się. W tym tekście przedstawimy wszystkieCzytaj dalej…

Eko Marketing / Zielony Marketing

Eko Marketing staje się hitem ostatnich lat, a coraz większy nacisk na ekologię sprawia, że jest to doskonały pomysł na promowanie własnej marki. Duże marki już z powodzeniem wykorzystują tego typu promocje, a zielony marketing gości również coraz częściej w małych firmach, nowych markach czy u osób prywatnych, które chcąCzytaj dalej…

Inbound Marketing

Taktyka marketingowa, która polega na czekaniu na klienta, wydaje się na pierwszy rzut oka chybiona i wręcz bezsensowna. W rzeczywistości Inbound Marketing poprzez zaistnienie w różnych miejscach w internecie daje duże szanse na to, że to klienci nas odnajdą i samodzielnie przyjdą do naszej marki, sklepu czy firmy. Czym zatemCzytaj dalej…

Strony internetowe to obecnie nieodłączny element każdej strategii marketingowej, działań promocyjnych czy prowadzenia biznesu i projektu w sieci. Niezależnie od tego, w jakim celu prowadzimy nasz projekt, posiadanie takiej witryny jest wręcz obowiązkowe. Ogólnie istnieje kilka sposobów na jej stworzenie i uruchomienie, a jednym z najprostszych, najtańszych i dających wieleCzytaj dalej…

Personal Branding, czyli budowanie marki osobistej

Personal branding nie jest jeszcze szeroko wykorzystywany przez osoby prywatne, a trend budowania marki najczęściej widzimy na przykładzie dużych firm. Dzięki personal brandingowi swoją markę mogą budować jednak świadomie i skutecznie osoby prywatne, będące pracownikami lub twórcami. Zdecydowanie warto wykorzystać taką możliwość i czerpać z wiedzę świata marketingu. W dalszejCzytaj dalej…