Webinarium marketing nowym trendem w marketingu internetowym

Webinarium marketing to jeden z najnowszych trendów w marketingu internetowym. Wiele osób wykorzystuje już webinaria oraz spotkania live do budowania swojej marki, pozytywnego wizerunku w sieci czy pozyskiwania nowych klientów. Prowadzenie regularnych webinariów ma także inne korzyści i ogólnie nie jest trudnym sposobem promowania się. W tym tekście przedstawimy wszystkieCzytaj dalej…

Eko Marketing / Zielony Marketing

Eko Marketing staje się hitem ostatnich lat, a coraz większy nacisk na ekologię sprawia, że jest to doskonały pomysł na promowanie własnej marki. Duże marki już z powodzeniem wykorzystują tego typu promocje, a zielony marketing gości również coraz częściej w małych firmach, nowych markach czy u osób prywatnych, które chcąCzytaj dalej…

Inbound Marketing

Taktyka marketingowa, która polega na czekaniu na klienta, wydaje się na pierwszy rzut oka chybiona i wręcz bezsensowna. W rzeczywistości Inbound Marketing poprzez zaistnienie w różnych miejscach w internecie daje duże szanse na to, że to klienci nas odnajdą i samodzielnie przyjdą do naszej marki, sklepu czy firmy. Czym zatemCzytaj dalej…

Personal Branding, czyli budowanie marki osobistej

Personal branding nie jest jeszcze szeroko wykorzystywany przez osoby prywatne, a trend budowania marki najczęściej widzimy na przykładzie dużych firm. Dzięki personal brandingowi swoją markę mogą budować jednak świadomie i skutecznie osoby prywatne, będące pracownikami lub twórcami. Zdecydowanie warto wykorzystać taką możliwość i czerpać z wiedzę świata marketingu. W dalszejCzytaj dalej…

Real-time marketing przez wielu specjalistów uważany jest za jeden z najbardziej przyciągających i skutecznych sposobów promowania marki w sieci. Choć marketing czasu rzeczywistego jest nieco skomplikowany, wymaga odpowiedniego wykonania oraz wyczucia czasu — jest możliwy do przeprowadzenia przez każdą osobę i markę. Zwracając jednak uwagę na kilka elementów, będziemy mogliCzytaj dalej…