4-stopniowy content plan: Zrozumienie odbiorców, znalezienie tematów treści, formatów i kanałów, które spełnią Twoje oczekiwania, a także budowanie silnika treści poprzez dystrybucję i repurposing treści. Vassilena Valchanova przedstawi w swoim wystąpieniu podczas CONTFERENCE pomysł na content plan. Bo rzeczywiście, aby uzyskać świetne wyniki w content marketingu potrzebna jest skuteczna strategiaCzytaj dalej…

Content w postaci tekstów tematycznych, wpisów blogowych czy innego rodzaju tekstów jest zdecydowanie najpopularniejszą formą przekazywania informacji. Korzystają z niego zarówno blogerzy, właściciele witryn, blogów czy duże firmy branżowe. Przeważnie, jeśli chcemy opublikować artykuł lub wpis np. reklamowy lub wpis na naszym blogu też zamawiamy tekst, gdyż jest to oszczędnośćCzytaj dalej…

Dowiedz się co zawrzeć we wiadomości, aby tekst był wykonany według naszych oczekiwań Podczas zlecania pisania tekstów copywriterom warto stworzyć mini brief, a zlecenie przekazać ze wszystkimi ważnymi informacjami. Mała wiadomość zawierająca wszystkie istotne dane z pewnością pomoże w szybkim i komfortowym przygotowaniu tekstu oraz znacznie ułatwi zadanie copywriterowi. WCzytaj dalej…

Content marketing jest jednym z najkorzystniejszych sposobów promowania własnej marki. Wysoka jakość, pozytywny odbiór i wartościowa zawartość sprawiają, że odbiorcy niezwykle chętnie reagują na tę formę marketingu. Oprócz standardowej formy – pisanych artykułów, istnieje jeszcze kilka bardziej oryginalnych form, które z pewnością wyróżniają się i są oryginalne. W tym tekścieCzytaj dalej…

Content Marketing

Treść to obecnie w marketingu jedna z nieskutecznych broni, którą możemy walczyć o klienta i budowanie własnej marki. Zależność tę doskonale wykorzystuje content marketing, który opiera się właśnie na publikowaniu wartościowych treści i przyciąganiu odbiorców w taki sposób. Zatem czym jest content marketing? Czy content marketing jest skuteczny? Czy iCzytaj dalej…

Sprawdź, czym tak dokładnie są artykuły sponsorowane oraz jak promować się poprzez takie teksty! Artykuły sponsorowane przeważnie widzimy w mediach, gazetach czy na portalach internetowych. Zawierają one ciekawą treść tematyczną i są tworzone przez konkretną markę. Bardzo często uważamy je za formę reklamy zarezerwowaną jedynie dla największych marek, które publikująCzytaj dalej…