Powiedzieć, że obecna sytuacja jest niezwykle dynamiczna to nic nie powiedzieć. W czasie procedowania „Tarczy Antykryzysowej 2.0” trwają już w najlepsze dywagacje o jej trzeciej wersji, a nawet czwartej. Mimo kolejnych deklaracji rządowych trudno przesądzać co ostatecznie wejdzie w życie i znajdzie finansowanie. Tymczasem rzeczywistością prawno-gospodarczą jest pierwsza specustawa, zCzytaj dalej…

Agnieszka Bednarczyk, poszkodowana w wypadku samochodowym PR-ówka, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wyszła ze szpitala po dwóch poważnych operacjach, czekają ją kolejne. W zorganizowanej zbiórce pieniędzy zebrano już ok. 40 tys. zł. od blisko 450 osób, agencji PR oraz PSPR i ZFPR. W przygotowaniu są kolejne działania.Czytaj dalej…

Influencer marketing to jedna z mocniej rozwijającej się w ostatnich latach gałęzi marketingu, korzystają z tego narzedzia także PR-owcy. Po wsparcie do twórców zwracają się nie tylko marki komercyjne (od tych globalnych np. Coca-Cola, po mniejsze lokalne np. restauracje i zakłady usługowe), ale też stowarzyszenia, fundacje instytucje pożytku publicznego (np.Czytaj dalej…

ICCO, międzynarodowa organizacja zrzeszająca konsultantów PR, opublikowała raport z corocznego badania agencji PR. Poprosiliśmy członków PSPR, którzy mają doświadczenie w pracy z agencjami po stronie klienta o komentarz do wyników i porównanie ich do sytuacji w naszym kraju. Jak zmienia się model współpracy z agencjami PR w Polsce, czy jakośćCzytaj dalej…

Stanowisko PSPR wobec kampanii znanej jako „Nie świruj, idź na wybory”. We współczesnym świecie skuteczna komunikacja spraw istotnych społecznie potrzebuje wzmocnienia przekazu. Dzięki temu staje się on widoczny na tle innych, co zwiększą szanse na zyskanie poparcia. Jednak istnieją granice, poza którymi wzmacnianie staje się szkodliwe, nawet przeciwskuteczne.Czytaj dalej…