Serwis wymiany walut Walutomat.pl zadebiutował w kwietniu z kampanią telewizyjną. 10-sekundowy spot emitowany jest w Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN. Działania promocyjne obejmują również media internetowe, w tym portale społecznościowe, jak również radio.Czytaj dalej…

Według raportu Gemius/PBI, PMPG Polskie Media S.A., wydawca serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl, osiągnęła w marcu tego roku 10,5 mln użytkowników (RU) i 125 mln odsłon, co oznacza rekordowe 190% wzrostu w stosunku do marca 2019. Tym samym znalazła się w gronie TOP 20 Grup Internetowych w Polsce, zajmując 19. miejsceCzytaj dalej…

Od połowy kwietnia studenci, wykładowcy i pozostali członkowie społeczności akademickiej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie mają nieograniczony dostęp do subskrypcji „Pulsu Biznesu”. Jest to możliwe dzięki współpracy uczelni z Bonnier Business Polska, wydawcą dziennika, oraz Santander Universidades.Czytaj dalej…

Dziś po raz ostatni ukazał się drukiem tygodnik Wprost. Pierwszy numer pisma trafił do kiosków w Poznaniu w grudniu 1982 roku.  Po prawie 38 latach PMPG Polskie Media S.A., wydawca Wprost, zdecydowała o zaprzestaniu wydawania tygodnika w wersji papierowej i skupieniu się na dostarczeniu treści w wersji cyfrowej.Czytaj dalej…