Poznaj te typy fraz i używaj ich świadomie! Pisząc teksty seo lub wybierając frazy do umieszczenia na naszej witrynie, pod którymi chcemy być widoczni w sieci, przeważnie nie wybieramy fraz pod kątem ich typów. W rzeczywistości istnieje jednak pięć głównych typów fraz, które charakteryzują się innymi walorami, różnią się odCzytaj dalej…

Agencje zajmujące się marketingiem czy różnego rodzaju promocją marki, przeważnie umieszczamy pod nazwą agencji marketingowej — lub używamy kilku nazw zamiennie. W rzeczywistości istnieją trzy główne typy agencji, które działają w inny sposób, oferują inne usługi i zajmują się promowaniem marki w nieco inny sposób. Nawet jeśli mogą oferować pewneCzytaj dalej…

Agencje SEO to jedne z najpopularniejszych agencji rynku. Głównie zajmują się różnymi postaciami pozycjonowania i dzięki temu zyskały aż taką popularność. Wiele agencji seo obecnie wprowadza jednak nowe usługi, dzięki którym może oferować bardziej kompleksową ofertę dla swoich klientów, którzy w większości oprócz pozycjonowania korzystają też z marketingu internetowego. ZatemCzytaj dalej…

Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje o audytach stron www. Audyt stron internetowych jest jednym z przydatniejszych narzędzi w celu optymalizacji swojej strony i wykorzystywaniu potencjału witryny. Dzięki niemu możemy poznać wszystkie aktualne dane o witrynie oraz odpowiednio reagować czy naprawiać te elementy, które wymagają korekty. Choć audyt stron jest niezwykle korzystnyCzytaj dalej…

Często zamiennie używane pojęcia nie są tym samym! Sprawdź, czym się różni optymalizacja od pozycjonowania oraz na czym polega każdy z procesów! Pozycjonowanie oraz optymalizacja strony internetowej dość często nazywane są zamiennie. Przeważnie używając tych wydarzeń jako synonimów mamy na myśli zwiększenie pozycji naszej witryny w rankingu wyszukiwarki Google. WCzytaj dalej…

Poznaj, czym jest pozycjonowaniem pod wiele fraz – nawet kilkaset! Pozycjonowanie szerokie pod wiele fraz staje się coraz bardziej rozpoznawalne. Trend ten, choć na pierwszy rzut oka może wydawać się nieco nietrafiony, ostatecznie jest niezwykle ciekawym rozwiązaniem. Wykorzystywanie do pozycjonowania witryny w sieci i pozyskiwania ruchu organicznego wielu mniej popularnychCzytaj dalej…

Pozycjonowanie lokalne to jeden z najpopularniejszych typów pozycjonowania. Strategia ta zakłada zwiększenie jedynie widoczności witryny w sieci lokalnie — w danym mieście lub lokalizacji. Duża część osób, które prowadzi biznesy lokalne lub projekty w danym regionie nie wie do końca, jak działa pozycjonowanie lokalne, jakie ma plusy oraz jak pozycjonowaćCzytaj dalej…

Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z najważniejszych procesów obsługi witryny po jej stworzeniu i opublikowaniu. To właśnie dzięki pozycjonowaniu nasza witryna może znaleźć się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania Google oraz przyciągać wielu nowych użytkowników czy klientów. W dalszym ciągu wiele osób nie do końca jednak wie, czym jestCzytaj dalej…

Google ustalając ranking wyników wyszukiwania, używa do tego celu kilkunastu – kilkudziesięciu algorytmów. Niektóre z nich są odpowiedzialne za ten proces w bardzo dużym stopniu – inne w nieco mniejszym. Każdy algorytm prześwietla naszą witrynę pod innym kątem i sprawdza inne dane. W tym tekście prezentujemy i opisujemy najpopularniejsze algorytmyCzytaj dalej…

Wyszukiwarka Google to zdecydowanie najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w sieci. Ma ona ok 97% udziału w rynku i niepodzielnie rządzi tym sektorem w sieci. Bardzo często pozycjonujemy nasze strony lub zamierzamy to zrobić, aby pozyskiwać ruch organiczny z internetu. Przed podjęciem decyzji o pozycjonowaniu lub nawet w trakcie warto poznać dokładnie,Czytaj dalej…