kartel seo

19 ekspertów mówi „dość” niskim standardom panującym na rynku i otwiera wspólnie nową agencję – KartelSEO – nota prasowa

W odpowiedzi na zapotrzebowania rynku z inicjatywy 19 branżowych ekspertów została powołana z końcem marca nowa agencja mająca na celu zmienić oblicze rynku marketingu internetowego w Polsce  – KartelSEO. Projekt jest odpowiedzią na rosnące potrzeby polskiego rynku w kwestii dostarczania wysokiej jakości usług SEO. Powstanie spółki KartelSEO sp. z o.o. stało się możliwe dzięki porozumieniu zawartemu przez 20 najlepszych specjalistów w kraju, którzy chcąc zdominować opanowany przez duże korporacje i podmioty z zachodnim kapitałem rynek SEO, zdecydowali się na połączenie swoich sił.

W poczet spółki KartelSEO udziałowcy zdecydowali się wnieść portfolio swoich obecnych klientów. Dzięki temu udało się zbudować markę, obsługującą już na starcie ponad 300 podmiotów, nierzadko będących liderami w swoich niszach na rynku polskim, a także blisko 40 podmiotów skalujących swoją sprzedaż na rynkach europejskich i światowych.

(fot. materiały prasowe)

To kolejne wielkie przedsięwzięcie które mam możliwość promować i brać w nim udział. Nie myślałem, że po starcie kursu PapaSEO w 2020 roku, kolejny dostarczy mi jeszcze większych wyzwań zawodowych – mówi Grzegorz Strzelec obejmujący stanowisko Global Head of SEO w KartelSEO sp. z o.o.

Udziałowcy nie ukrywają, że plany założenia spółki powstały jeszcze latem 2020 roku podczas SEOrejsu – elitarnego szkolenia kierowanego do wąskiej grupy doświadczonych specjalistów SEO. Sam fakt spotkania się w jednym miejscu tak wielu ekspertów, siłą rzeczy rodził atmosferę do budowania nowych projektów.

(fot. materiały prasowe)

Już w 2018 roku sondowaliśmy czy to w ogóle możliwe, aby do współpracy stricte agencyjnej zaprosić różnych pracowników Google. Rozmowy zaczęły się oczywiście od Johna Muellera oraz kilku innych ex-Googlersów, jednak nikt się nie spodziewał, że z tych rozmów pół żartem pół serio wykluje się realny projekt agencji – mówi Zbigniew Bocian CTO w Spółce.

Po kolejnych kilku miesiącach przygotowań, grupa specjalistów obsługująca w swojej karierze największe firmy w Polsce, uskuteczniła plan połączenia sił. Cel jest dla nich jeden. Zdominowanie rynku SEO w Polsce usługami z najwyższej półki. Grupa oprócz własnych kompetencji, które pozwolą pod kątem przychodów pokonać wreszcie branżę… keczupu, nawiązała partnerstwa strategiczne również z czołowymi specjalistami na świecie, którzy na tym etapie będą pełnili rolę regionalnych konsultantów merytorycznych.

Nawiązanie do branży keczupu nie jest tu przypadkowe! Branża ta jest obecnie warta w Polsce około 650 milionów złotych.

(fot. materiały prasowe)

Uchylę rąbka tajemnicy i powiem, że już w połowie roku 2022 planujemy wejść na NewConnect. Cieszę się, że będę mógł zarządzać tą agencją i współpracować każdego dnia ze świetnymi specjalistami SEO – powiedział na zebraniu założycielskim Sławomir Borowy który objął rolę CEO w Kartel SEO.

Może to się wydać zabawne, ale rzeczywiście branża keczupu w naszym kraju jest większa niż cała branża SEO i od lat z pewnym przekąsem, jest pewnym ambicjonalnym wyznacznikiem naszych słabości. Spółka chce to zmienić, dlatego ambitne plany zakładają, że pod koniec 2021 roku, osiągnie ona przychody na poziomie 600 mln zł przy portfolio klientów na poziomie 5000 firm z sektora dużych i średnich przedsiębiorstw.

Połączenie naszych kompetencji, portfolio naszych Klientów a także naszego wieloletniego doświadczenia pozwoli nam „na dzień dobry” wejść do grona czołowych agencji na rynku SEO w Polsce. Mierzymy jednak dalej i wyżej: przewidujemy do końca 2021 roku zająć istotną pozycję w krajach takich jak: Niemcy, Wielka Brytania, Włochy czy Rumunia – podkreśla Mateusz Dela, Market Invader Manager w KartelSEO.

Przedstawiciele spółki podkreślają, że na tę chwilę nie przewidują prowadzenia rekrutacji.

W przyszłości dopuszczamy możliwość przyjęcia dodatkowych członków, ale w tej chwili jest na to za wcześnie. Musimy poukładać procesy we własnym gronie. – wyjaśnia Michał Chlewiński – CEO Linkhouse, a w KartelSEO sp. z o.o. obejmujący rolę HR equality & happiness managera.

Poza portfolio klientów, do spółki włączone zostały zrestrukturyzowane działy z obecnych firm włączonych w ramy spółki KartelSEO sp. z o.o. Przewidywane jest, że do współpracy ze Spółką można będzie dołączyć tylko poprzez zaproszenie poprzedzone wnikliwą analizą osiągnięć na rynku.

Chcemy aby w projekcie brały udział tylko osoby o wybitnych osiągnięciach i mierzalnym dorobku w branży. Podobnie podchodzimy do obsługi klientów. To my ich wybieramy i zapraszamy do projektu. Nasze pierwsze sondaże rynku pozwalają nam sądzić, że pierwsze 2500 klientów osiągniemy po około 3 miesiącach. – Dodaje Damian Sałkowski – Twórca narzędzia SENUTO, CFO w Spółce

W realizacji ambitnego planu rozbudowy portfolio spółki ma pomóc także ekspercki dział prawny. Będzie zaangażowany w pomoc firmom w rozwiązywaniu skrajnie niekorzystnych umów zawieranych z nierzetelnymi podmiotami na rynku SEO.

(fot. materiały prasowe)

Istotnym filarem spółki oprócz świadczenia usług, jest też edukacja rynku. Jednym z ważnych celów społecznych jakie chcemy zrealizować, jest popularyzacja w Polsce wyszukiwarki Bing za który odpowiedzialny będzie Tomasz Stopka prowadzący do tej pory agencję SEMURAI który obejmie funkcję Expansion Director.

Już teraz możemy pochwalić się, że jako pierwsza agencja w Polsce oraz jedna z kilku w środkowej Europie, prowadzić będziemy szkolenia dot. promowania stron internetowych w Bing, który niesłusznie jest jedną z najbardziej niedocenionych wyszukiwarek na rynku. – zaznacza Stopka.

Za content marketing i publikację artykułów sponsorowanych na potrzeby nowej firmy odpowiadać będą zjednoczone siły Linkhouse oraz Orion Media Group:

Dla pokonania branży keczupu jednoczymy nasze siły i jesteśmy bardzo zadowoleni mogąc brać udział w tak doniosłym przedsięwzięciu – zgodnie oświadczają Marcin Gać z Orion Media Group i Damian Kozłowski z Linkhouse.

 

(fot. materiały prasowe)

To, co dla nas w tym momencie jest kluczowe, to aby na rynku SEO zaczęła dominować wysoka jakość usług i obsługi klienta. Codziennie słyszymy o praktykach podmiotów, które skupiają się na podpisaniu umowy, ale w zakresie pozycjonowania robią już niewiele. Czas to zmienić. Projekt ma dla nas wymiar nie tylko biznesowy, ale także etyczny. Konsolidacja rynku i tak postępuje. Zamiast oddawać pole dużym podmiotom, zdecydowaliśmy, że sami takowy utworzymy i zaczniemy wpływać na zasady gry, a nawet rozdawać karty – tłumaczy Szymon Słowik, założyciel agencji Takaoto, obejmujący w nowej spółce stanowisko CMO.

więcej na Grupie na FB: Kartel SEO

W celu nawiązania współpracy zapraszamy do kontaktu z działem handlowym KartelSEO sp. z o.o.

Dodaj komentarz