Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego „Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów” przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów i specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych w swoich firmach za procesy zarządzania produktem (productCzytaj dalej…

Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią to wystarczająco dobrze? Poznaj 5 najczęstszych błędów, które występują w komunikacji marek z sektora B2B.Czytaj dalej…

10 maja 2019 roku mieliśmy okazję uczestniczyć w drugiej edycji Konferencji “Włącz się na PR”. Konferencja zorganizowana była przez stowarzyszenie PR ON. Dziękujemy organizatorom za stworzenie po raz kolejny merytorycznej, branżowej przestrzeni do chłonięcia wiedzy i doświadczeń. Konferencja odbyła się w nowym budynku Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa TischneraCzytaj dalej…

Jak zdefiniować Public Relations, czym jest, jaką stanowi wartość, zwłaszcza dla MŚP? Nasza grupa przedsiębiorców zebrała się, aby omówić w jaki sposób w naszych branżach możemy skutecznie wykorzystać narzędzia PR. Czujemy, że jest to ważny temat i mamy wrażenie, iż dużo robimy w tym zakresie, ale nieusystematyzowane działania, brak planówCzytaj dalej…

Reklama i promocja to w dzisiejszych czasach jedna z najbardziej skutecznych metod marketingu. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu produktu, jak również ciekawemu przedstawieniu go możliwe jest zdobycie coraz większej rzeszy zadowolonych klientów, jak również zainteresowanych odbiorców. Aby odpowiednio przygotować kampanię reklamowa należy przemyśleć i dopracować wiele szczegółów związanych z promocją.Czytaj dalej…

Aby kupić jakiś produkt, który jest niezbędny w codziennym życiu człowieka, musi on być transmitowany w środkach masowego przekazu, takich jak telewizja, radio czy Internet. Reklamować można wszystko: produkty spożywcze, różnego rodzaju kosmetyki, sprzęt RTV i AGD, samochody, słowem – wszystko, bez czego współcześnie żyjący człowiek nie mógłby żyć. ICzytaj dalej…