#MAPdlaPolaków – kampania społeczna Ministerstwa Aktywów Państwowych

W trosce o wspólne bezpieczeństwo Polaków w walce z koronawirusem, Ministerstwo Aktywów Państwowych wystartowało z kampanią społeczną.

Twitter:

Facebook:

#MAPdlaPolaków – kampania społeczna Ministerstwa Aktywów Państwowych

#MAPdlaPolaków Nie każdy może pracować z domu. Dziękujemy wszystkim Wam – pracownikom służby zdrowia, policji, sklepów i aptek czy komunikacji publicznej. Dzięki Waszej pracy możemy czuć się bezpieczniej w trudnych chwilach.Spółki Skarbu Państwa aktywnie włączają się w walkę z #koronawirus.em – Grupa PGE, #PGNiG, Grupa Azoty, Grupa LOTOS, #Węglokoks, PZU, Enea, Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, Pekao S.A., GPW / Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie / Warsaw Stock Exchange i inne przekazały na ten cel już ponad 60 mln zł! Ale pomagają nie tylko finansowo – PKN ORLEN, #KGHM i Polfa Tarchomin S.A. produkują środki odkażające, Polskie Linie Lotnicze LOT (LOT Polish Airlines) we współpracy z PKP Intercity. Pociąg do podróży i Polonus prowadzą akcję #LotDoDomu, w ramach której do Polski z całego świata wróciło już niemal 29 000 Polaków, a pracownicy Polski Holding Hotelowy, Energa SA i Poczta Polska obsługują infolinię NFZ na temat koronawirusa.Więcej o kampanii #MAPdlaPolaków ➡️ https://bit.ly/33JpDvx

Gepostet von Ministerstwo Aktywów Państwowych am Dienstag, 24. März 2020

YouTube:

W prostych hasłach uzupełnionych o sugestywne piktogramy, Ministerstwo Aktywów Państwowych edukuje i przypomina społeczeństwu, jak się uchronić przed niebezpieczeństwem koronawirusa.

Hasłami kampanii są:

Zostań w domu, pomagaj seniorom i niepełnosprawnym, często myj ręce, kupuj online.

Ministerstwo przypomina numer  infolinii NFZ 800 190 590 oraz dedykowaną stronę gov.pl/koronawirus i apeluje „Nie lekceważ objawów choroby”.

Outdoorowa kampania edukacyjna jest dopełnieniem działań spółek skarbu państwa. Strategiczne polskie spółki swoje działania na rzecz społeczeństwa będą w mediach społecznościowych oznaczały hashtagiem #MAPdlaPolaków.

–Wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. Takie sytuacje pokazują jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. W obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. Obecne działania tych przedsiębiorstw, to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego – mówi Jacek Sasin Wicepremier i Minister Aktywów Państwowych.

Kampania oparta jest o 20 tys. ekranów LCD należących do sieci Screen Network. Lidera z obszaru Digital Out of Home, udostępnił bezpłatnie wielkoformatowe ekrany ledowe dostępne na terenie Polski do komunikacji ze społeczeństwem. Kreacją i wykonaniem zajęła się agencja CoolCompany.

Akcja MAP wpisuje się w światowy trend, gdzie na ulicach miast pojawiły się podobne nośniki z materiałami informacyjnymi i prewencyjnymi.

Obok mediów społecznościowych, serwisów internetowych, wielkopowierzchniowe ekrany służą do natychmiastowej reakcji na bieżące wydarzenia i bezzwłoczną publikację istotnych komunikatów dostosowanych do kryzysowej i szybko zmieniającej się sytuacji.  Ostrzegają przed zagrożeniami. W czasie rzeczywistym podają informacje w stanach wyjątkowych oraz wspierać przedsięwzięcia prospołeczne i edukacyjne. Medium to dociera do ponad 8 milionów Polaków dziennie. Dlatego też stała ekspozycja na ekranach prawidłowych postępowań w celach bezpieczeństwa, pomaga obywatelom o nich pamiętać.

–W obliczu tak dużego zagrożenia, nasza firma bez wahania podjęła decyzję o wsparciu działań informacyjnych i  edukacyjnych społeczeństwo w zakresie zdrowia publicznego. W obecnej chwili jest to najważniejsza aktywność i metoda przeciwdziałania kolejnym zakażeniom koronawirusem, dlatego udostępniliśmy wszystkie nasze ekrany w tym celu – Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.

Dodaj komentarz