W trosce o wspólne bezpieczeństwo Polaków w walce z koronawirusem, Ministerstwo Aktywów Państwowych wystartowało z kampanią społeczną.
Twitter:
Spółki Skarbu Państwa aktywnie włączają się w walkę z #koronawirus.em, ale każdy może w niej pomóc! Dziś w całej 🇵🇱 rusza kampania edukacyjna #MAPdlaPolaków #zostanwdomu
Więcej ➡️ https://t.co/mKuBuU85AS pic.twitter.com/7s0S9qJWAV
— Ministerstwo Aktywów Państwowych (@MAPGOVPL) March 24, 2020
Facebook:
#MAPdlaPolaków – kampania społeczna Ministerstwa Aktywów Państwowych
#MAPdlaPolaków Nie każdy może pracować z domu. Dziękujemy wszystkim Wam – pracownikom służby zdrowia, policji, sklepów i aptek czy komunikacji publicznej. Dzięki Waszej pracy możemy czuć się bezpieczniej w trudnych chwilach.Spółki Skarbu Państwa aktywnie włączają się w walkę z #koronawirus.em – Grupa PGE, #PGNiG, Grupa Azoty, Grupa LOTOS, #Węglokoks, PZU, Enea, Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, Pekao S.A., GPW / Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie / Warsaw Stock Exchange i inne przekazały na ten cel już ponad 60 mln zł! Ale pomagają nie tylko finansowo – PKN ORLEN, #KGHM i Polfa Tarchomin S.A. produkują środki odkażające, Polskie Linie Lotnicze LOT (LOT Polish Airlines) we współpracy z PKP Intercity. Pociąg do podróży i Polonus prowadzą akcję #LotDoDomu, w ramach której do Polski z całego świata wróciło już niemal 29 000 Polaków, a pracownicy Polski Holding Hotelowy, Energa SA i Poczta Polska obsługują infolinię NFZ na temat koronawirusa.Więcej o kampanii #MAPdlaPolaków ➡️ https://bit.ly/33JpDvx
Gepostet von Ministerstwo Aktywów Państwowych am Dienstag, 24. März 2020
YouTube:
W prostych hasłach uzupełnionych o sugestywne piktogramy, Ministerstwo Aktywów Państwowych edukuje i przypomina społeczeństwu, jak się uchronić przed niebezpieczeństwem koronawirusa.
Hasłami kampanii są:
Zostań w domu, pomagaj seniorom i niepełnosprawnym, często myj ręce, kupuj online.
Ministerstwo przypomina numer infolinii NFZ 800 190 590 oraz dedykowaną stronę gov.pl/koronawirus i apeluje „Nie lekceważ objawów choroby”.
Outdoorowa kampania edukacyjna jest dopełnieniem działań spółek skarbu państwa. Strategiczne polskie spółki swoje działania na rzecz społeczeństwa będą w mediach społecznościowych oznaczały hashtagiem #MAPdlaPolaków.
–Wszystkie spółki skarbu państwa aktywnie włączają się w akcję przeciwdziałania szerzeniu się epidemii koronawirusa. Takie sytuacje pokazują jak ważne jest, by państwo miało w swoim ręku takie instrumenty. W obecnej sytuacji spółki z dnia na dzień przestawiają swoją produkcję, by wspomóc walkę z wirusem. Obecne działania tych przedsiębiorstw, to nie tylko wyraz społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także tak ważnego obecnie patriotyzmu gospodarczego – mówi Jacek Sasin Wicepremier i Minister Aktywów Państwowych.
Kampania oparta jest o 20 tys. ekranów LCD należących do sieci Screen Network. Lidera z obszaru Digital Out of Home, udostępnił bezpłatnie wielkoformatowe ekrany ledowe dostępne na terenie Polski do komunikacji ze społeczeństwem. Kreacją i wykonaniem zajęła się agencja CoolCompany.
Akcja MAP wpisuje się w światowy trend, gdzie na ulicach miast pojawiły się podobne nośniki z materiałami informacyjnymi i prewencyjnymi.
Obok mediów społecznościowych, serwisów internetowych, wielkopowierzchniowe ekrany służą do natychmiastowej reakcji na bieżące wydarzenia i bezzwłoczną publikację istotnych komunikatów dostosowanych do kryzysowej i szybko zmieniającej się sytuacji. Ostrzegają przed zagrożeniami. W czasie rzeczywistym podają informacje w stanach wyjątkowych oraz wspierać przedsięwzięcia prospołeczne i edukacyjne. Medium to dociera do ponad 8 milionów Polaków dziennie. Dlatego też stała ekspozycja na ekranach prawidłowych postępowań w celach bezpieczeństwa, pomaga obywatelom o nich pamiętać.
–W obliczu tak dużego zagrożenia, nasza firma bez wahania podjęła decyzję o wsparciu działań informacyjnych i edukacyjnych społeczeństwo w zakresie zdrowia publicznego. W obecnej chwili jest to najważniejsza aktywność i metoda przeciwdziałania kolejnym zakażeniom koronawirusem, dlatego udostępniliśmy wszystkie nasze ekrany w tym celu – Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?
- 28 kwietnia 2022Public RelationsDziałania wizerunkowe – jeszcze lepszy PR dzięki wsparciu SEO