Prowadząc własną firmą, np. działającą w szeroko rozumianej branży reklamowej, powinniśmy posiadać salę konferencyjną, która będzie pełnić rolę przestrzeni do spotkań z klientami, współpracownikami oraz kontrahentami. Warto wybrać taką aranżację oraz takie rozwiązania, dzięki którym pomieszczenie będzie zarówno funkcjonalne, jak również estetyczne. Na co powinniśmy zwracać szczególną uwagę?Czytaj dalej…

Rusza ogólnopolska akcja „Nutella Kocha Polskę”, dzięki której kupując dedykowany słoik kremu Nutella możemy jednocześnie odkryć 16 wyjątkowych miejsc w Polsce. Wszystkie te miejsca zostały wybrane we współpracy z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym, ale 16 lokalizacji to dopiero początek. Zgłoś własne ulubione miejsce w Polsce i wygrywaj nagrody! Możesz też zamówić pamiątkoweCzytaj dalej…

Agencja badawczo-analityczna Zymetria opracowała raport pt. „Kondycja e-commerce po roku pandemii”. Z badania wynika, że gwałtowne przyspieszenie wzrostu e-commerce w Polsce w poprzednim roku miało charakter jednorazowy. Obecnie rynek e-commerce rośnie, ale obserwowany jest powrót do wcześniejszego poziomu dynamiki.Czytaj dalej…

Ubiegły rok był wyjątkowy z wielu powodów. W wyniku pandemii, sektor e-commerce na naszych oczach rósł w zawrotnym tempie, sprzedaż w głównej mierze przeniosła się do sieci, zmieniły się nawyki zakupowe, a sam rynek przeszedł ogromną transformację. Urządzenia mobilne minimalizują ruch pochodzący z komputerów stacjonarnych, a darmowa wysyłka zamówienia jestCzytaj dalej…

Wiadomości push, które zostały wysłane omyłkowo 5 sierpnia br. poprzez aplikację bankowości mobilnej mBanku z treścią „ęśąćż”, szybko zamieniły się w internetowe memy. Po tygodniu materiałów zawierających nazwę banku wraz z informacjami o wpadkowych powiadomieniach było w mediach już ponad 1 tys., o łącznym zasięgu 5,62 mln potencjalnych kontaktów iCzytaj dalej…

Niektóre historie ludzi, wychodzą daleko poza statystyczne pojęcie kreatywności i wytrwałości. Pan Grzegorz, już na samym początku pandemii zderzył się z bolesnym ciosem. Prowadził szkolenia stacjonarne w zakresie pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google. Był zmuszony wszystkie odwołać już w pierwszych dniach kryzysu. Jednak to, do czego był zdolny i coCzytaj dalej…

Marketing dzięki Iphone

Firmy Apple nikomu nie trzeba przedstawiać – każdy świadomy konsument bez trudu potrafi rozpoznać charakterystyczne logo nadgryzionego jabłka. Amerykańska marka na swój niebywały sukces pracuje od kilkudziesięciu lat i z każdym kolejnym rokiem umacnia swoją pozycję na rynku nowoczesnych technologii. Ogromna popularność urządzeń Apple to zasługa nie tylko autorskich innowacji,Czytaj dalej…

Praca zdalna to w czasach pandemii koronawirusa zupełnie nowe doświadczenie dla wielu organizacji. Jednakże, jak wynika z raportu firmy Buffer, już 1 na 3 firmy działa w ten sposób na co dzień, niezależnie od zaleceń epidemiologów, a aż 98 proc. pracowników chce pracować z domu. Istnieje szereg narzędzi cyfrowych, któreCzytaj dalej…