Piosenka „Twój ból jest lepszy niż mój” w wykonaniu Kazika Staszewskiego chwilę po 1998 notowaniu Listy Przebojów Programu Trzeciego Radia w dniu 15 maja 2020 nabrała niebywałego rozgłosu. W serwisie internetowym YouTube utwór miał swoją premierę 8 maja br., a na dzień 21 maja 2020 video osiągnęło już ponad 8,5 mln wyświetleń [1]. Ponadto od daty notowania na LPT przez kolejne 4 dni piosenkę wzmiankowano we wszystkich typach mediów ponad 4,5 tys. razy, a szacunkowy ekwiwalent reklamowy tych materiałów wynosi ponad 16,6 mln złotych – podaje Instytut Monitorowania Mediów.
Nowa piosenka Kazika Staszewskiego „Twój ból jest lepszy niż mój” tylko w ciągu 4 dni zyskała zasięgi, których niejeden marketingowiec może pozazdrościć. W dniach 15-19 maja br. bowiem ukazało się łącznie 4 535 publikacji, które nadmieniały utwór artysty. Wyniki z samych social mediów potwierdzają wysokość AVE na poziomie 1,4 ml złotych – tyle teoretycznie mogłaby kosztować kampania wspierająca promocję piosenki i nowego albumu muzyka. Ponadto liczba przeanalizowanych przez Instytut Monitorowania Mediów publikacji ze wszystkich mediów (prasa, tv, radio, internet, social media) wskazuje wartość dotarcia [2] o potencjalnym zasięgu ponad 43,4 mln kontaktów. Największy zasięg odnotowano kolejno w portalach internetowych (25,2 mln), w social mediach (7,6 mln) i telewizji (6,1 mln).
[1] https://www.youtube.com/watch?v=o9LzNtpjhV0
[2] Dotarcie informuje o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym, a więc o jego szacunkowym zasięgu.
źródło: Instytut Monitorowania Mediów IMM
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?
- 28 kwietnia 2022Public RelationsDziałania wizerunkowe – jeszcze lepszy PR dzięki wsparciu SEO