Jak stworzyć angażującą, wciągającą i autentyczną relację z odbiorcami na Instagramie? Jak przełożyć insighty na mocną strategię w branży parentingowej? I w końcu jak przegonić konkurencję w niespełna 4 miesiące? Powstało nowe miejsce w sieci stworzone dla rodziców – pełne zrozumienia, porad, wartościowego contentu i niezwykłych kreacji. OX Media wdraża nową platformę komunikacji dla Velvet Baby!
Założenia współpracy oparte są o wnikliwą analizę mam w sieci i szereg ciekawych insightów. Strategia zakłada także współtworzenie contentu z influencerami. “Głębokie zrozumienie potrzeb marki, ale także naszego targetu, było podstawą strategii – to ono doprowadziło nas do insightów, które wpłynęły na każdy, najdrobniejszy element profilu – od czasu publikacji po dobranie kategorii contentowych.” – mówi Karolina Klimek – Creative Social Media Specialist OX Media.
W ciągu niespełna czterech miesięcy profil przegonił czterokrotnie pod względem ilości reakcji i komentarzy profile największych konkurentów! “Odpowiednio dobrany archetyp marki, a także zmiana Tone of Voice pozwoliły na stworzenie relacji z odbiorcami, która wciąga w interakcję, budując szerokie, długofalowe zaangażowanie.” – tłumaczy Dariusz Szpak – Creative/ Co-owner OX Media. Na tak pozytywny wynik wpłynęły jednak nie tylko dobranie interesujących treści, porad, ale także realizowane minikonkursy i proaktywna moderacja. Działania promocyjne zakładają stałą współpracę z influencerami, a także efektywne wykorzystanie performance’u i crossowanie contentu na profilach wzmacniające zasięgi Instagrama.
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 20 września 2024AktualnościKto powinien rozważyć oklejanie fotobudki?
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?