Konferencja Multiscreen Day 2022 zbliża się wielkimi krokami. Już 27 kwietnia dowiecie się m.in. tego, jak skutecznie i racjonalnie budować markę, jak będzie wyglądał świat reklamy bez cookies, a także tego czy sport to nadal specjalność telewizji linearnej czy już domena streamingu? Zapraszamy do rejestracji na wydarzenie jako jego Patron Medialny.
Multiscreen Day 2022 – jedna z najlepszych konferencji w Polsce
Obecna sytuacja kryzysowa stawia przed brandami jeszcze większe wyzwania marketingowe. Konferencja Multiscreen Day 2022 w formie hybrydowej ‒ stacjonarnie lub online ‒ już 27 kwietnia pokaże, że nie są one nie do przejścia.
Który z dostępnych kanałów mediowych jest najlepszy do promowania naszego brandu? Jak skutecznie i racjonalnie budować markę w obecnej sytuacji kryzysowej? Odpowiedź na te i inne pytania przedstawią prelegenci, którzy reprezentują różne specjalności w branży marketingu i reklamy.
Podczas siódmej edycji konferencji dowiecie się między innymi tego, jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, jednocześnie nie pozostając ślepymi na to, jak obecnie wiele marek radzi sobie z kryzysem.
Multiscreen Day 2022 – Organizatorzy
Multiscreen Day to jedyna taka konferencja w Polsce. Eksperci zaproszeni przez redakcje miesięczników „Media Marketing Polska” oraz „Handel” to praktycy, którzy podzielą się wiedzą i doświadczeniem w obrębie ww. bloków tematycznych. Ciekawymi punktami konferencji będą praktyczne case studies oraz konkretne przykłady kreatywnych rozwiązań omawiane przez gości.
Wśród prelegentów znaleźli się: Maciej Szamowski, brand strategist, TikTok CE, Joanna Kopeć, senior media reaserch executive, Nielsen Media, Michał Zajdel, head of media and digital CEE, Kantar, Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director, TVN Grupa Discovery, Bartosz Sieradzki, investment director, Publicis Groupe Polska.
‒ W tym roku dołączyliśmy do tematyki konferencji zagadnienia związane z komunikowaniem marek podczas kryzysów. Oprócz tego jak co roku Multiscreen Day to duża dawka praktycznej wiedzy o efektywnej komunikacji, świecie digital, badaniach i branży VoD ‒ mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.
Więcej informacji: https://multiscreenday.pl
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?
- 28 kwietnia 2022Public RelationsDziałania wizerunkowe – jeszcze lepszy PR dzięki wsparciu SEO