EDIT: Termin zgłaszania prac przedłużono do 13 maja br.
Do 9 maja 2022 r. twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs #GoldenArrow2022. Głównym celem wydarzenia jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży. Jesteśmy Patronem Medialnym.
Golden Arrow 2022 – kilka słów o konkursie
Golden Arrow to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Najważniejszą nowością jest wprowadzenie kategorii Wyzwań Marketera, która nie koncentruje się na poszczególnych narzędziach marketingowych, ale przedsięwzięciach takich jak launch czy relaunch marki, lub repozycjonowanie. W ramach nowych kategorii zauważyliśmy także projekty niskobudżetowe i szyte na miarę. Każdy marketer i agencja znajdzie dla siebie odpowiednią kategorię.
– Golden Arrow to wyjątkowy konkurs, bo nagradzamy w nim efektywność projektów i jednocześnie promujemy najlepsze praktyki wykorzystania poszczególnych narzędzi marketingowych. A tych marketerzy, zwłaszcza w świecie cyfrowym, mają do dyspozycji coraz więcej. Dlatego jury prezentuje bardzo różne dziedziny marketingowe i specjalności. Daje to nam to gwarancję, że żadna dobra praca nie zostanie niezauważona – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu „Media Marketing Polska”.
Golden Arrow 2022 – kto oceni najbardziej niezależne kreacje w Polsce?
Jak co roku, prace oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych.
Pełny skład jury znajduje się na stronie: https://goldenarrow.pl/2022-jury/
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 20 września 2024AktualnościKto powinien rozważyć oklejanie fotobudki?
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?