Współpraca z rozpoznawalnymi markami, uczestnictwo w eventach na całym świecie oraz projekty realizowane dla branżowych liderów – wrocławska agencja gamingowa Fantasyexpo świadczy usługi na skalę międzynarodową.
W Polsce Fantasyexpo jest znane przede wszystkim z organizacji kluczowych rozgrywek esportowych w ramach Polskiej Ligi Esportowej. Należy dodać, że agencja jest również właścicielem drużyny Izako Boars oraz portalu ESPORTNOW, a w 2019 roku stworzyła PLAY Polską Ligę Mobilną, czyli pierwszą w Polsce profesjonalną ligę dla fanów gier mobilnych. Na tym jednak zakres działań oferowanych przez wrocławską agencję gamingową się nie kończy. W ubiegłym roku Fantasyexpo realizowało także projekty z zakresu influencer i content marketingu dla marek rozpoznawalnych na całym świecie. Jednym z większych przedsięwzięć było przygotowanie we współpracy z Nvidia turnieju VERSUS #FramesWinGames, który odbył się pod koniec lipca 2019 roku w podwarszawskim Julinku. Na miejscu do rywalizacji przystąpiło sześć drużyn składających się z gwiazd YouTube oraz topowych streamerów z Francji, Niemiec, Hiszpanii, Rosji, Polski, Wielkiej Brytanii i krajów skandynawskich. Zmagania były transmitowane w internecie, a podczas ich trwania widzowie mogli wziąć udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami.
Dysponujemy wyjątkowym know-how, które nabyliśmy przez wieloletnią działalność na rynku esportowym i gamingowym. Od dłuższego czasu nasze doświadczenie jest również doceniane przez marki znane na całym świecie. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy realizować projekty dla liderów w swoich branżach, takich jak Acer Predator, KFC, LG, czy Gillette. Nasza agencja oferuje usługi z zakresu produkcji wideo, influencer marketingu oraz organizacji wydarzeń esportowych i gamingowych. Wyróżnia nas jednak to, że wiemy jak to robić na skalę międzynarodową – mówi Krzysztof Stypułkowski, członek zarządu Fantasyexpo.
Zaufanie liderów
W 2019 roku Fatasyexpo poszerzyło swoje portfolio pod względem realizacji projektów dla światowych marek. Doświadczenie i skuteczność agencji zostały docenione m.in. przez takie firmy jak Acer Predator, Gillette, KFC, czy Old Spice. Kampanie były realizowane na wielu zagranicznych rynkach – dla przykładu, współpracę z Acer Predator realizowano na rynku niemieckim, hiszpańskim i francuskim, tworząc materiały wideo na kanały globalne.
Nasza agencja nie zamyka się tylko na współpracę z zagranicznymi markami. Współpracujemy również z firmami z polskim kapitałem, które także doceniają potencjał marketingowy drzemiący w gamingu. Bardzo dobrze odnajdujemy się w społeczności fanów wirtualnej rozrywki na całym świecie, co stanowi kluczową przewagę konkurencyjną na tle innych agencji. Zarówno gracze, jak i widzowie esportu stają się bardzo ważną grupą docelową. Nie tylko ze względu na ich pasję do gier wideo, ale też inne zainteresowania – komentuje Stypułkowski.
Powrót do korzeni. Stoiska w Kolonii i Dubaju
Początków działalności Fantasyexpo można upatrywać w pierwszym sukcesie, czyli organizacji eventu we Wrocławiu w 2013 roku.
Obecnie z tego typu działalnością jesteśmy obecni już na rynkach zagranicznych, ponieważ budujemy stoiska nie tylko w Polsce, ale też np. w Kolonii na Gamescom, natomiast w tym roku pojawimy się także na Gitex Technology Week w Dubaju. Aktualnie jesteśmy w trakcie ofertowania kolejnych działań dla naprawdę dużych graczy na rynku – dodaje członek zarządu Fantasyexpo.
Działalność agencji gamingowej Fantasyexpo pokazuje, że zainteresowanie rynkiem esportowym jest coraz większe wśród różnych firm z całego swiata. Niektóre z nich swoje cele realizują poprzez organizację eventów, natomiast inne angażują w swoje działania popularnych influencerów. Niewątpliwe inwestycja w esport na dużą skalę to dla marek z różnych segmentów doskonała forma promowania swoich produktów nie tylko na rynku krajowym, ale także międzynarodowym. Dzięki temu mogą dotrzeć do wielu nowych odbiorców, którzy wcześniej nie mieli styczności z ich ofertą lub prowadzić komunikację z dotychczasowymi klientami.
Fantasyexpo to największa polska agencja gamingowa oferująca kreatywne doradztwo strategiczne dla marek z różnych branż. Z agencją na stałe współpracują popularni influencerzy, tacy jak m.in. Jarosław “Pasha” Jarząbkowski (ponad 1 mln obserwujących na Twitchu, 775 tys. polubień na Facebooku, ponad 550 tys. obserwujących na Instagramie, ponad 340 tys. obserwujących na Twitterze), Piotr “Izak” Skowyrski (ponad 2 mln subskrypcji na YouTube, ponad 1,2 mln obserwujących na Twitchu, ponad 600 tys. polubień na Facebooku, ponad 650 tys. obserwujących na Instagramie), Damian “Nervarien” Ziaja (ponad 480 tys. subskrypcji na YouTube, ponad 450 tys. obserwujących na Twitchu, ponad 200 tys. polubień na Facebooku, ponad 85 tysięcy obserwujących na Instagramie), czy też Marcin “Jankos” Jankowski (prawie 400 tys. obserwujących na Twitchu, ponad 170 tys. obserwujących na Twitterze, prawie 150 tys. obserwujących na Instagramie, ponad 130 tys. polubień na Facebooku).
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 20 września 2024AktualnościKto powinien rozważyć oklejanie fotobudki?
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?