W tym roku odbędzie się pierwsza edycja profesjonalnego badania satysfakcji klienta – Gold Standard, które jest programem certyfikującym dla produktów sprzedawanych na polskim rynku. Kompleksowe badanie satysfakcji wśród użytkowników popularnych produktów i usług przeprowadzi co roku, w lipcu i sierpniu, instytut badawczy TNS OBOP.
Badanie Gold Standard obejmie 30 kategorii:
- Finanse: konto osobiste, kart debetowe, karty kredytowe, pożyczki na domy, ubezpieczenia na życie
- Samochody: samochody, ubezpieczenia samochodowe, pożyczki na samochód, stacje paliw, opony samochodowe
- Usługi: linie lotnicze, biura podróży
- Telekomunikacja: operatorzy telefoniczni, aparaty telefoniczne komórkowe
- Budownictwo: okna, drzwi, farby, narzędzia
- RTV/AGD: telewizory, aparaty cyfrowe, kamery video, lodówki, pralki, odkurzacze, kuchenki gazowe i kuchenki elektryczne
- Handel: hipermarkety, supermarkety, centra handlowe
Dla produktów i usług, które nie mieszczą się w żadnej z kategorii zostaną przeprowadzone badania dedykowane oraz programy specjalne adresowane dla branż: opieka medyczna, dealerzy samochodowi, hotele, restauracje.
Badanie o charakterze ilościowym realizowane będzie na reprezentatywnej próbie 1500 Polaków powyżej 15 roku życia w formie wywiadów bezpośrednich prowadzonych w domach respondentów.
Respondenci będą oceniać najczęściej używane przez siebie marki, po jednej z każdej kategorii objętej projektem. Dla każdej marki zostanie zadany zestaw pytań jednokrotnego wyboru. Odpowiedzi na nie posłużą do oceny marki w kontekście kluczowych wymiarów istotnych z punktu widzenia użytkowników danej kategorii. Wymiary te uwzględniać będą specyfikę badanej kategorii.
Produkty i usługi, które w wyniku badań dostaną najwyższe noty otrzymają certyfikaty i statuetki Gold Standard.
Informacja o laureatach oraz raporty z będą publikowane w mediach i na stronie internetowej badania. Dodatkowo oferowane będą szczegółowe, płatne raporty.
Uroczysta gala i specjalna konferencja poświęcona wynikom badania odbędą się 2 października 2007 w Hotelu Intercontinental w Warszawie. Imprezie będą towarzyszyć specjalistyczne szkolenia oraz warsztaty dla menedżerów i handlowców na temat budowania satysfakcji klientów.
Firmy mogą zgłaszać produkty i usługi do 30 czerwca 2007.
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy: www.goldstandard.pl/korporacje
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 20 września 2024AktualnościKto powinien rozważyć oklejanie fotobudki?
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?