MediaCom Warszawa, w wyniku wygranego przetargu na obsługę mediową, rozpoczął współpracę z marką biżuterii YES.
Współpraca obejmować będzie obszary działań mediowych w zakresie e-commerce, planowania oraz zakupu efektywnościowych mediów digitalowych, a także usług związanych z modelowaniem atrybucji i SEO.
Współpraca ma charakter długofalowy. MediaCom Warszawa będzie obsługiwał markę YES wspólnie z agencją WaveMaker, która odpowiada za planowanie i zakup mediów zasięgowych.
Od blisko czterech dekad YES pielęgnuje swoją umiejętność projektowania ponadczasowej, a zarazem najbardziej współczesnej biżuterii w Polsce. To właśnie chęć ciągłej innowacji i odnowy skłania YES do tworzenia autorskich kolekcji, które są odzwierciedleniem przeżyć, obserwacji i ducha czasów. Pozostając jednym z liderów branży, wyznacza trendy w komunikacji. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu najnowszych technologii, nie ustaje w dążeniu do perfekcji i zapewnieniu ekskluzywnego doświadczenia zakupowego zarówno na YES.pl, jak i w każdym ze 160 Salonów YES.
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 20 września 2024AktualnościKto powinien rozważyć oklejanie fotobudki?
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?