Kampania obejmuje szeroko zasięgowe działania w social media oraz kampanię YouTube, której głównym elementem jest wyjątkowy podwójny teledysk do utworu „Tempo”, stworzony dzięki współpracy Margaret z Mirindą. Dodatkowo prowadzone są działania natywne na kanałach artystki.
„Kampania digitalowa Mix-it to unikalne działanie na pograniczu branded content, digital experience oraz formatów awareness & positioning. Tylko kampanie wymykające się poza utarte normy i schematy są w stanie skutecznie dotrzeć do najbardziej wymagającej grupy docelowej – pokolenia Z” – komentuje Joanna Gerlee Creative Director Digital Kingdom.
Głównym assetem kampanii jest podwójny teledysk, a właściwie dwa niezależne teledyski stworzone do utworu Margaret „Tempo”. Każdy z teledysków można obejrzeć osobno, ale jeszcze lepiej obejrzeć je razem z przyjacielem, łącząc dwa ekrany smartfonów. Dzięki temu widzowie otrzymują pełne doświadczenie interakcji i zabawy z branded contentem.
Teledysk (góra)
Teledysk (dół)
Jest to spójne przeniesienie globalnej strategii marki na angażujące działania na Polskim rynku. W niestandardowy sposób podkreślamy FUN towarzyszący konsumpcji Mirindy. Podwójność i radość wynikająca ze spędzania czasu z przyjacielem jest wpisana w DNA marki i konsekwentnie komunikowana, między innymi poprzez postać „dwugłowego”. – komentuje Eliza Tomalak Social Strategy Director w Digital Kingdom.
Za strategię, kreację i egzekucję kampanii oraz koordynację współpracy z Margaret odpowiada agencja Digital Kingdom. Zakup mediów planuje OMD. Za produkcję i postprodukcję teledysków odpowiada Link Visuals.