Mata przejmuje Maka. Pierwszy polski artysta z własnym zestawem McDonald’s®

Mata to pierwszy polski artysta, który został zaproszony przez McDonald’s do stworzenia autorskiego zestawu. Już od 18 października goście restauracji mogą w ramach oferty okazYEAH! zamówić zestaw sygnowany pseudonimem popularnego artysty, a w nim Potrójny Cheeseburger, Vanilla Matcha Latte oraz średnie frytki. Dodatkowo, w ramach współpracy z Matą, powstała kolekcja ubrań, łącząca charakterystyczny styl rapera z estetyką marki.

Mata jako pierwszy polski artysta, został zaproszony przez McDonald’s do stworzenia własnego zestawu. To również pierwsze tego typu partnerstwo dla młodego rapera, który dotąd nie wiązał się z markami. Efektem przejęcia Maka przez Matę, jest Zestaw Maty, który można zamówić od 18 października wyłącznie w aplikacji mobilnej McDonald’s, w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!. Każdy kto zapragnie zjeść tak jak raper, dostanie na tacy Potrójnego Cheeseburgera, Vanilla Matcha Latte oraz średnie frytki, a wszystko to
w atrakcyjnej cenie 18,00 złotych.

Do stworzenia nowej oferty OkazYEAH! zaprosiliśmy artystę, który jest ważnym głosem swojego pokolenia.  Jako marka chcemy oddać przestrzeń osobowości, która ma dziś ogromny wpływ na kulturę – mówi Tomasz Dębowski, Marketing Director (CMO) McDonald’s Polska.

Jednak to nie koniec niespodzianek jakie zaplanował McDonald’s. Oprócz Zestawu Maty, raper wspólnie z siecią restauracji przygotował limitowaną kolekcję ubrań, łączącą estetykę Maty oraz McDonald’s. Merch Maty będzie można wygrać w ramach konkursu, który wystartuje jeszcze w tym miesiącu. Szczegóły dotyczące aktywacji już wkrótce zostaną opublikowane na Instagramie McDonald’s.

W ramach kampanii towarzyszącej nowej ofercie okazYEAH! zaplanowano również szerokie działania marketingowe, obejmujące digital, jak i media online oraz tradycyjne. Zaplanowano także emisję w telewizji oraz kinach 30-sekundowego spotu z udziałem Maty.

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, która produkcję spotu powierzyła Papaya Films, udźwiękowienie Głośno, a postprodukcję Rio de Post. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

Dodaj komentarz