Konkurs golden arrow 2021

Golden Arrow 2021 – nasz Patronat Medialny. Nowe kategorie

Ostatni rok wprowadził nas w nową erę komunikacji z klientem – zdalne kanały kontaktu zdobyły jeszcze większą popularność, zyskały nowe znaczenia i stały się podstawą funkcjonowania gospodarki. Przed agencjami i marketerami rzeczywistość postawiła wiele wyzwań, którym musieli sprostać w przyspieszonym tempie. To wszystko odbywało się często w poczuciu dużej niepewności, napięcia ze względu na ograniczony czas na przygotowania zmian i wymagało ogromnej kreatywności, zaangażowania i pracy.

Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.

Dlatego w tym roku w ramach Golden Arrow docenimy nie tylko doskonałe projekty wykorzystujące w przemyślany sposób poszczególne narzędzia marketingowe, ale także wielki wysiłek włożony przez branżę w kontynuację biznesu w tak trudnych jak obecne warunkach.

Golden Arrow 2021 – nowe kategorie

W 2021 r. po raz pierwszy jury przyzna statuetki, które ujęliśmy w katalog Wyzwania marketera i doceni najlepsze projekty w nowych kategoriach:

· Product launch
· Product relaunch
· Innowacja w dystrybucji
· Premiumizacja
· Long-term strategy
· Wzorowa współpraca marketer – agencja

Postanowiliśmy także docenić projekty regionalne, które mimo mniejszych zasięgów i budżetów często robią ogromne wrażenie i osiągają doskonałe rezultaty z punktu widzenia efektywności, kreatywności i poziomu realizacji celów. Stąd kategoria Kampanie szyte na miarę, do której zapraszamy wszystkie agencje i markerów odpowiedzialnych za kampanie, które z założenia skierowane były do ograniczonego grona odbiorców.

Pojawiły się także kolejne szanse na statuetki w kategorii e-Commerce, którą rozszerzyliśmy o podkategorie:
· Innowacja roku
· Najlepsze rozwiązanie omnichannel (łączenie online i offline)
· Transformacja cyfrowa (najskuteczniejsze przejście do sprzedaży online)
· Najlepsze doświadczenie zakupowe użytkownika (user experience)

Kategorię Retail & shopper marketing, którą rozszerzyliśmy o podkategorie:
· Kampania shopper marketing
· Nowe technologie retail
· Innowacje private label
· Shopper experience & shop design

Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji konkursu jako Patron Medialny.

Jury konkursu Golden Arrow:

  • PRZEWODNICZĄCA JURY – Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji, Aviva
  • Katarzyna Chodacka-Chłopaś, dyrektorka zarządzająca, w IQ Marketing
  • Jan Daniel, menedżer ds. wsparcia sprzedaży, Grupa Amica
  • Magdalena Gajewska-Bogacz, dyrektor kreatywna, Albedo Marketing
  • Małgorzata Heine, creative group head, UNIQUE ONE
  • Karol Kamas, dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services
  • Agnieszka Konarzewska, dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej, Bank BNP Paribas
  • Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek Zarządu Totalizatora Sportowego Sp. z o.o.
  • Karolina Król, junior brand manager, Lech Premium, Kompania Piwowarska
  • Michał Michalik, creative director, CEO, Pomarańcza
  • Michał Ryszkiewicz, współzałożyciel i managing partner, Kamikaze Altavia Group
  • Jorge Sanchez, dyrektor biura marketingu, Bank Pekao SA
  • Szymon Ulkowski, communication manager, Nestlé Polska
  • Marta Ulman, head of strategy Warsaw, GoldenSubmarine
  • Zuzanna Warowna-Toruńska, właścicielka, Concept Spot
  • Dagmara Witek-Kuśmider, chief creative director, Publicis Worldwide
  • Joanna Zadworna, marketing manager, Samsung
  • Agnieszka Ząbecka, senior brand development manager, Danone
  • Jarosław Zuchora, dyrektor zarządzający, Wedo Sp. z o.o.

Rada programowa:

  • Artur Beck, prezes, Creative Media
  • Grzegorz Bonder, prezes, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
  • Bartosz Brzozowski, prezes, EDC
  • Marek Grabowski, dyrektor zarządzania customer journeys, Orange
  • Mateusz Jaworowski, Client Director, Kantar Polska
  • Anna Kania-Okienczyc, vice president marketing, DHL Parcel Poland
  • Mirosław Młynarczyk, członek zarządu, Albedo Marketing
  • Adam Nowak, country loyalty & CRM manager, IKEA
  • Piotr Płoszajski, Profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania, Szkoła Główna Handlowa
  • Artur Sikora, CMO / Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, Santander Bank Polska

Organizatorami konkursu są: VFP Communications, wydawca m.in. „Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service” i Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Regulamin konkursu oraz wszystkie szczegółowe informacje dostępne są na: www.goldenarrow.pl

Dodaj komentarz