Apetyt na zmiany: Profi z odświeżonym logo i nową stroną internetową

Liczne nowości produktowe i coraz bardziej domowe, udoskonalone receptury to zaledwie pierwsze zwiastuny dynamicznych zmian zachodzących w firmie Profi. Niedawno odświeżeniu poddany został oficjalny logotyp, który bazuje na znanym od dekad, kultowym wizerunku koguta. To jednak nie wszystko, ponieważ w ostatnich dniach także strona internetowa zyskała zupełnie nową odsłonę, dopasowaną tak do oczekiwań odbiorców, jak i dostosowaną względem aktualnej oferty produktowej.

Od września odwiedzający stronę internetową firmy Profi mogą korzystać z zupełnie nowego interfejsu, uzupełnionego o szereg praktycznych funkcjonalności. Dzięki w pełni intuicyjnej nawigacji, klarownemu uszeregowaniu treści oraz jej dopasowaniu do rozszerzonego o nowe propozycje portfolio konsumenci bez trudu odnajdą kluczowe informacje na temat wszystkich produktów Profi, znajdujących się na sklepowych półkach. Obecną stronę internetową cechuje, poza stworzoną od podstaw, nową szatą graficzną, także zmiana języka komunikacji. Znamienny z perspektywy firmy jest także aktualny logotyp, który od kilku tygodni funkcjonuje w odświeżonej wersji.

Wszystkie wprowadzane przez nas zmiany mają za zadanie przede wszystkim uspójnić wizerunek marki Profi dla wszystkich kategorii produktowych, jakie mamy w portfolio. Zależało nam również, aby nie zatracić tego, co dla Profi jest najważniejsze. W DNA marki leży przede wszystkim logotyp z wizerunkiem koguta, zielony kolor opakowań oraz, co najważniejsze, tradycja bazowania na polskich recepturach i przygotowywania produktów, które smakują tak jak te domowe, zapamiętane z dzieciństwa. Na każdym etapie wprowadzania zmian, niezależnie czy zachodzą one w warstwie wizualnej, czy w portfolio produktowym, dbamy o to, by element tradycji harmonijnie łączyć z wymaganiami nowoczesności. To właśnie dzięki takim działaniom możemy najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania obecnych klientów, ale również trafić do nowych odbiorców, którzy nie sięgnęli jeszcze po nasze produkty – mówi Anna Jackowicz, Dyrektor Marketingu w firmie Profi.

Komponując coraz bardziej domowe receptury potraw, zmieniając szatę graficzną opakowań, odświeżając logotyp, wykorzystując zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz budując nową stronę internetową Profi opracowuje każdy z elementów związanych z tworzeniem wysokiej jakości produktów, niezależnie od tego, czy elementy te dotyczą aspektów estetycznych, funkcjonalnych czy sensorycznych.

Warto zauważyć, że na przestrzeni minionych miesięcy Profi na nowo skomponowało składające się z kilkudziesięciu pozycji menu zup i dań chłodzonych, stworzonych na bazie starannie wyselekcjonowanych składników, połączonych zgodnie z tradycyjnymi recepturami. Ponadto na półkach pojawiają się już kolejne nowości, inspirowane specjałami mocno zakorzenionymi w polskiej kuchni, takie jak dostępne w trzech wersjach smakowych Smalce Szlachetne, które niespełna miesiąc temu debiutowały jako rozszerzenie portfolio produktów firmy Profi.

Więcej informacji na www.profi.pl.

——–

PROFI Sp. z o.o. (dawniej Wielkopolska Wytwórnia Żywności Profi), powstała w 1993 i obecnie zajmuje czołową pozycję wśród producentów żywności na polskim rynku. Firma jest również liderem w branży pasztetów z drobiem, posiadając ponad 50% udziału w rynku oraz liderem kategorii zup z półki z udziałem wartościowym w rynku przekraczającym 40%.

Dziś w portfolio produktowym firmy Profi, obok szerokiej gamy zup i pasztetów, znajdują się również takie kategorie, jak chłodzone zupy i dania gotowe, smalce oraz konserwy mięsne. Wszystkie produkty powstają w oparciu o tradycyjne receptury, z użyciem najwyższej jakości mięs i warzyw oraz przypraw. Bezpieczeństwo produktów zapewnia wykorzystanie nowoczesnej technologii produkcyjnej i spełnienie norm ISO 9001:2015, IFS Food oraz BRC Global Standard for Food Safety.

Profi jest częścią grupy Bounty Brands, międzynarodowej firmy skupiającej wiodące marki na rynku FMCG, które sprzedawane są w ponad 40 krajach świata, głównie w regionach południowej Afryki i centralnej Europy. Marki grupy Bounty Brands należą do różnych segmentów rynkowych, głównie z branży odzieżowej, żywnościowej oraz produktów codziennego użytku. Więcej informacji na  www.bb.co.za.

Dodaj komentarz