W połowie czerwca ruszyła nowa kampania reklamowa produktu Żywiec Zdrój Mocny Gaz pod hasłem „Uderzające orzeźwienie”, przedstawiająca produkt jako idealny sposób na naturalne, mocne orzeźwienie w upalne dni. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, w formie reklam na YouTube oraz w mediach społecznościowych iCzytaj dalej…

Najpopularniejsze gwiazdy internetu i tysiące fanów. Spotkania ze sławnymi influencerami cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród młodzieży na całym świecie. MeetUp®, czyli największe w Polsce wydarzenie podczas, którego można spotkać prawie 200 twórców internetowych w zeszłym roku zgromadziło 22. tys. uczestników. Czy w tym roku będzie ich jeszcze więcej?Czytaj dalej…

Treści publikowane na portalach społecznościowych i stronach firmowych mogą przybierać różne formy – od krótkiej notatki, po obraz, ankietę, ikonografiki czy wreszcie filmy. Pod ogólną nazwą strategii komunikacji marki w Internecie kryją się świadome działania przy użyciu różnych narzędzi w celu dotarcia do swojej społeczności. Stosunkowo często wykorzystywaną formą jestCzytaj dalej…

Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego „Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów” przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. Celem szkolenia był rozwój kompetencji managerów i specjalistów ds. marketingu odpowiedzialnych w swoich firmach za procesy zarządzania produktem (productCzytaj dalej…

Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią to wystarczająco dobrze? Poznaj 5 najczęstszych błędów, które występują w komunikacji marek z sektora B2B.Czytaj dalej…

10 maja 2019 roku mieliśmy okazję uczestniczyć w drugiej edycji Konferencji “Włącz się na PR”. Konferencja zorganizowana była przez stowarzyszenie PR ON. Dziękujemy organizatorom za stworzenie po raz kolejny merytorycznej, branżowej przestrzeni do chłonięcia wiedzy i doświadczeń. Konferencja odbyła się w nowym budynku Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. Józefa TischneraCzytaj dalej…

Jak zdefiniować Public Relations, czym jest, jaką stanowi wartość, zwłaszcza dla MŚP? Nasza grupa przedsiębiorców zebrała się, aby omówić w jaki sposób w naszych branżach możemy skutecznie wykorzystać narzędzia PR. Czujemy, że jest to ważny temat i mamy wrażenie, iż dużo robimy w tym zakresie, ale nieusystematyzowane działania, brak planówCzytaj dalej…