Bardzo przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci pojawieniem się logo McDonald’s w Łazienkach Królewskich.
W wartościach naszej firmy szacunek dla dziedzictwa kulturowego zajmuje istotne miejsce. Zapewniamy, że w codziennych działaniach McDonald’s w Polsce kierujemy się zasadą ochrony ważnych historycznie miejsc i przestrzeni.
Żałujemy, że zaistniała sytuacja miała miejsce. Logo naszej firmy miało być elementem scenografii wieczornego zamkniętego pokazu mody, którego byliśmy partnerem i nie powinno zostać wyeksponowane w godzinach otwarcia parku.
Dołożymy wszelkich starań, aby podobna sytuacja więcej się nie powtórzyła.
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?
- 28 kwietnia 2022Public RelationsDziałania wizerunkowe – jeszcze lepszy PR dzięki wsparciu SEO