To wyjątkowa nowina dla wszystkich marketerów, którzy obsługują markę posiadają aplikację mobilną. Redlink, znany z profesjonalnej obsługi wysyłek e-mail i SMS dla klientów z sektora enterprise, wypuszcza na rynek innowacyjny moduł do wysyłki wiadomości mobile push. Prawdziwą nowością jest intuicyjny panel, w którym przygotowanie i wysyłka powiadomień nie będą wymagały pomocy developera. Redlink to pierwszy taki polski system, w którym marketerzy zanalizują również wyniki kampanii.
Moduł będzie dostępny dla klientów od marca b.r. Po prostej rejestracji marketerzy, bo to do nich kierowany jest produkt, będą mogli tworzyć powiadomienia push zawierające tekst i multimedia, a także dodadzą dowolny dźwięk, który usłyszy odbiorca wraz z nadejściem komunikatu. W planowaniu kolejnych kampanii pomogą szczegółowe dane nt. wysyłek, wskazujące m.in. kiedy dani użytkownicy otwierają pushe i podejmują dalsze działania korzystne z punktu widzenia firmy, a także zbierane dane o użytkownikach.
–Poza zdobyciem wiedzy o odczytanych wiadomościach, system pozwala na pełną personalizację notyfikacji. Osoba, która ogląda w aplikacji produkty sklepu, może po paru minutach otrzymać przypomnienie z propozycją dodania ich do koszyka. Co więcej, Redlink dzięki dedykowanej bibliotece SDK daje możliwość dodania do pusha przycisków akcji, przenoszących odbiorcę do dowolnego miejsca w aplikacji lub na stronie www. To ogromna szansa na aktywizację posiadaczy zainstalowanych na smartfonie aplikacji sklepów czy programów lojalnościowych. – opowiada Tomasz Pakulski, dyrektor zarządzający w Redlink.
To nie koniec korzyści
Redlink już teraz pozwala na smart integrację kanałów e-mail i SMS oraz tworzenie scenariuszy automatycznych wysyłek. Teraz do cyklu komunikacyjnego przedsiębiorcy będą mogli dołożyć powiadomienia mobile push. W ten sposób Redlink chce pomóc marketerom w optymalizacji budżetu na promocję. Panel narzędzia umożliwia ułożenie ścieżki, zgodnie z którą wybrany segment użytkowników otrzyma np. powiadomienia push, a w przypadku braku ich otwarcia w ciągu 24 godzin – zostanie wysłana do nich wiadomość e-mail lub SMS. To ogromna szansa na skuteczne dotarcie do większości odbiorców, a także okazja dla sklepów organizujących ograniczone czasowo promocje.
Prosta droga do zamiany w klienta
Za pomocą mobile pushy użytkownicy aplikacji mają być nakłaniani do częstszych interakcji z firmą, np. do robienia zakupów.
–Notyfikacje push cechują się niskim jednostkowym kosztem dotarcia do odbiorcy, a także możliwością łączenia z innymi technologiami, np. geolokalizacją. Firmy, które ich nie wysyłają, tracą po prostu wiele pieniędzy zainwestowanych w aplikację. Osoby otrzymujące pushe robią zakupy 10 razy częściej, co udowodniła badaniami firma Leanplum. Dlatego już teraz zachęcam do testowania naszego nowego modułu. – dodaje Tomasz Pakulski.
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 20 września 2024AktualnościKto powinien rozważyć oklejanie fotobudki?
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?