Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii „My produkujemy auta, Wy tworzycie historie” obejmującą kanały: Digital display na największych portalach horyzontalnych, radio oraz social media.
„Postanowiliśmy w sposób wyjątkowy docenić polskich fanów marki, którym Opel towarzyszy w ich codziennym życiu. Będąc częścią ich historii. Oprócz serii Key Visuali wpisujących wybrane modele Opla w mozaikę codziennych ludzkich emocji, w kampanii wykorzystujemy prawdziwe komentarze użytkowników Opla umieszczone przez z nich na fanpage’u marki.” – mówi Joanna Gerlee Creative Director Digital Kingdom.
Za zakup mediów odpowiada Mediacom, działania ATL McCann, całość działań Digital w ramach kampanii realizuje agencja Digital Kingdom, z którą Opel współpracuje od 2017 roku.
Informacje o Agencji: Digital Kingdom to jedna z najczęściej nagradzanych niezależnych agencji strategiczno-kreatywnych w Polsce. Realizujemy projekty we wszystkich obszarach marketingu skutecznie łącząc świat off i online. Agencja pracuje dla największych marek w Polsce i za granicą m.in.: Mirinda, 7UP, NBC, Opel, PAYBACK, Rimmel, CAT, L’Oréal, Dr.Martens, Randstad, Keds, Sperry, dr. Gerard, Sony Network Entertainment.
Profil Autora
Ostatnie artykuły
- 16 sierpnia 2023AktualnościEfekt szminki. W czasach inflacji inwestujemy… w siebie
- 4 lipca 2023AktualnościKatarzyna Butowtt: Początek reklam w Polsce był dosyć dziwny, siermiężny, ale szybko się rozwinął
- 9 maja 2022Public RelationsJak ocenić kampanię PR?
- 28 kwietnia 2022Public RelationsDziałania wizerunkowe – jeszcze lepszy PR dzięki wsparciu SEO