Multiagencja CUK Ubezpieczenia wprowadza duże zmiany wizerunkowe wzmacniając swoją pozycję w czołówce branży ubezpieczeniowej w Polsce i otwierając się na nowe grupy klientów. Od lutego nowym brand hero jednego z ubezpieczeniowych liderów będzie SuperCUK – bohaterka z supermocami. Wraz z powołaniem tej postaci rusza ogólnopolska kampania reklamowa w TV, internecieCzytaj dalej…

Coalition for Better Ads (CfBA) to międzynarodowa inicjatywa szeregu firm, której jednym z celów jest standaryzacja formatów reklamowych dostępnych w internecie, w tym przede wszystkim wyeliminowanie tych reklam, które uważane są za natarczywe i irytujące z perspektywy konsumentów. Dotychczas Koalicja wprowadziła standardy dotyczące formatów statycznych w środowiskach PC i mobile,Czytaj dalej…

Członkowie klubu rzeczników prasowych i eksperci od etyki w PSPR komentują ostatnią opinię Rady Etyki Public Relations w sprawie wykluczania wybranych dziennikarzy z konferencji prasowych (z 15.01.2020 r.). Wypowiedzieli się: Mariusz Gruza (Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy), Agnieszka Jaszkaniec (Katowickie Wodociągi S.A.), Tomasz Popielewski (Ceramika Paradyż), Bartosz Sawicki (Gulermak) iCzytaj dalej…

W każdej firmie funkcjonuje kilka działów, które posiadają jasno określone kompetencje. Aby strategia założona przez władze spółki była realizowana w sposób prawidłowy, wszystkie komórki organizacji muszą działać w harmonijny sposób. Jest to system naczyń połączonych, który musi być stale nadzorowany. Jedna z najważniejszych komórek to dział marketingu. Bez niego nawetCzytaj dalej…

Stanowisko PSPR wobec kampanii znanej jako „Nie świruj, idź na wybory”. We współczesnym świecie skuteczna komunikacja spraw istotnych społecznie potrzebuje wzmocnienia przekazu. Dzięki temu staje się on widoczny na tle innych, co zwiększą szanse na zyskanie poparcia. Jednak istnieją granice, poza którymi wzmacnianie staje się szkodliwe, nawet przeciwskuteczne.Czytaj dalej…

Jak wynika z danych Gartnera, do 2020 r. ponad 50% średnich i dużych przedsiębiorstw wdroży chatboty produktowe. Oznacza to, że użytkownicy Internetu będą coraz częściej wchodzić w interakcje z komputerem, a nie pracownikiem biura obsługi klienta, aby rozwiązać dany problem lub zadać pytanie. Ponadto analitycy przewidują, że w biznesie doCzytaj dalej…